Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce presupune rolul?
- Disponibilitate pentru deplasări în zona de responsabilitate în proporție de 80% din timp ;
- Studii superioare finalizate în domeniul economic sau tehnic (studiile tehnice reprezinta un avantaj).
- Experiența de minim 2 ani în vânzări;
- Constituie avantaj experiența în vânzări de soluții software, soluții tehnice sau soluții de GPS ;
- Abilitați excelente de comunicare și negociere, prezentare profesionala;
- Bune abilitați de organizare și planificare a muncii ;
- Cunoștințe bune de IT&C;
- Atitudine pro-activa ;
- Orientare spre rezultate ;
- Capacitatea de a se încadra în deadline-uri și de a-și atinge target-ul;
- Flexibilitate, adaptabilitate, comunicare;
- Permis de conducere categoria B ;
- Cunoștințe bune de limba engleza ;
- Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Powerpoint, CRM).
Ce așteptam la tine?
- Responsabil în mod direct de atingerea obiectivelor
- Promovează și vinde soluția TrackGPS, soluție completă de monitorizare și gestionare a parcurilor auto prin GPS/GPRS
- Identifica cerințele pieței în raport cu soluțiile și produsele din portofoliul AROBS Transilvania Software ;
- Propune strategii de promovare a soluției TrackGPS;
- Gestionează procesele de vânzare către clienții AROBS Transilvania Software;
- Gestionează relația cu partenerii AROBS Transilvania Software
- Culege și transmite informații legate de cerințele clienților în ceea ce privește dezvoltarea de soluții personalizate;
- Întocmește oferte de preț, documentații tehnice, contracte comerciale și urmărește evoluția acestora;
- Realizează prezentări și demo-uri la potențialii clienți;
- Se informează pentru cunoașterea în detaliu a produselor gestionate și poziționarea acestora pe piața.
- Se implica activ în creșterea gradului de satisfacție al clienților, venind în întâmpinarea nevoilor acestora cu soluții personalizate ;
- Dezvolta portofoliul de clienți în zona arondata ;
- Menține și dezvolta relația cu actualii clienți;
- Întocmește periodic rapoarte de activitate.
Ce iți oferim?
- Asigurare de sănătate prin Alianz Tiriac;
- Beneficii sportive;
- Training-uri interne și alte evenimente;
- Bonusuri de recomandare;
- Examene și certificări organizate de către companie pentru dezvoltarea profesionala a angajaților;
- Un mediu profesional, prietenos și orientat spre echipa;
- Activități de teambuilding;
- Activități de implicare în comunitate;