Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
SCALEIT SRL - Companie cu sediul in Brazii de Sus, specializată în producția și comercializarea de aparate de cântărit pentru mediul industrial si agricol, oferă spre ocupare 1 post de REPREZENTANT VÂNZĂRI.
SCALEIT SRL activeaza cu succes pe piata sistemelor de cantarire din Romania inca din anul, fiind unul din cei 3 mari competitori pe aceasta piata.
Cerinţele candidatului:
- Studii medii/superioare ;
- Experienţa pe o poziţie similară de minim 2 ani;
- Cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu (scris, citit – vorbirea limbii engleze constituie un avantaj);
- Experienta in Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Navigare Internet;
- Foarte bune abilitati de comunicare scrisa, verbala si de ascultare,de negociere, prezenta agreabila
- Foarte bune abilitati de planificare si organizare, capacitate rapida de decizie, atentie la detalii
- Persoana dinamica, cu initiativa si orientata catre rezultate, capacitate de asimilare rapida a informatiilor, respectarea deadline-urilor
- onestitate, seriozitate, perseverenta si capacitate mare de munca, punctualitate
- de preferat permis conducere categoria B
- Loialitate şi confidenţialitate;
Descrierea postului :
- Asigură interfața informațională a companiei cu clienții existenți precum și cu potențialii clienți;
- Prezentarea, promovarea si vanzarea de sisteme si instrumente de cantarire in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companieiimplementarea promotiilor pentru categoriade produse de care se ocupa
- Preia cererile de ofertă, se asigură de analiza acestora împreună cu departamentele tehnice și întocmește oferta tehnică și comercială a produsului;
- Negocierea si incheierea de contracte/ comenzi cu clientii in conformitate cu procedurile companiei si inregistrarea acestora in aplicatia software CRM
- Urmărește și întreține relația cu clienții și potențialii clienți, pe durata ofertării, a derulării comenzilor precum și după încheierea acestora;
- Urmarirea realizarii targetului de vanzari lunar, trimestrial, anual ;
- Planifica si urmareste impreuna cu dep. Tehnic si dep. Aprovizionare finalizarea la timp si cu succes a contractelor incheiate, monitorizeaza incasarea conform termenelor scadente a sumelor de la clienti
- Întocmește rapoartele săptămânale și lunare de vânzări;
- Participă la târguri și expoziții de profil;
- Verifica stocul de produse existente si recomanda dep. Aprovizionare completarea stocului cu produse din categoria celor pe care le promoveaza;
- Organizează și participă la întalniri de afaceri atunci când este cazul;
- Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii specifice și implementează schimbările aprobate de managerul general
Pachet salarial/beneficii:
- Pachet salarial atractiv, ce include sistem de bonusare proporțională cu rezultatele;
- Bonuri de masă;
- Telefon +laptop de serviciu;
- lucru de la birou, cu posibilitate de telemunca 3-4 zile pe saptamana
- Mediu de lucru foarte stabil si plăcut .
Candidaţii interesaţi pot trimite până la data de 15 septembrie un Curriculum vitae însoţit de fotografie pe site-ul bestjobs sau la e-mailul oficial al companiei mentionat pe site-ul acesteia .
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condiţiile minimale solicitate în specificaţiile postului.