Cerințe specifice pentru ocuparea postului
1. Competențe profesionale
Studii: absolvent cel puțin studii medii
Experiența pe o poziție similară: minim 1 (un) an
Cunoștințe operare PC: cel puțin Microsoft Office
Cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională: preferabil limba engleză
Permis de conducere: minim categoria B
2. Competențe personale
a) Deprinderi:
- de învățare și ascultare activă;
- usurință în exprimarea orală și verbală în condiții de stres;
- de rezolvare a unor probleme complexe;
- de efectuare a unor calcule matematice;
- de a lucra în echipă; deschidere față de ideile celorlalți;
- de planificare și organizare a activității.
b) Aptitudini:
- foarte bune abilități de comunicare;
- capacitate de negociere;
- originalitate și spontaneitate;
- capacitate de ascultare și empatie; fire neconflictuală;
- atenție distributivă;
- comportament analitic, cu puternice capacități de sinteză, de identificare și izolare a problemei/ obiecției;
- capacitate rapidă de decizie;
- rezistență la stres, capacitate de a se încadra în termene limită;
- caracter întreprinzător;
- punctualitate;
- comportament de liberă inițiativă exprimat prin abordarea și soluționarea originală a unor probleme existente.
c) Interese:
- dornic de a acumula cunoștinte noi, de a se dezvolta și perfecționa pe plan profesional;
- perseverență în urmărirea și atingerea unui scop;
- dedicare în respectarea sarcinilor de serviciu;
- dornic de a se afirma și de a promova.
Descrierea postului
Obiectivul general: promovarea și vânzarea produselor comercializate de companie, precum și creșterea portofoliului curent de clienți pe raza județului Neamț.
Obiectiv imediat/ pe termen scurt: suport pentru înființarea și organizarea unui depozit de piese lubrifianți auto în municipiul Piatra Neamt.
Contextul muncii
Locul de desfășurare a muncii: atât pe teren (pe raza județului Neamț), cât și la birou (în municipiul Piatra Neamț).
Programul de lucru: normal, uneori prelungit, în funcție de necesitate și de condițiile de lucru de pe teren.
Deplasări: frecvență moderată, ex. cu ocazia efectuării de școlarizări sau participarea la ședințele lunare care presupun deplasarea în municipiul Suceava; se asigură diurnă, cazare și transport.
Responsabilități
- Promovează imaginea companiei și a brandurilor comercializate.
- Prospectează piața = identificarea potențialilor clienți și culegerea de date privind produsele, firmele și tehnicile de vânzare concurente din zona în care își desfășoară activitatea.
- Acționează în sensul creșterii numărului de clienți.
- Cunoaște în detaliu produsele comercializate și le promovează.
- Pregătește oferte pentru clienții activi și potențiali; întocmește contracte de vânzare–cumparare.
- Consiliază clienții și identifică nevoile acestora.
- Efectuează vizite periodice la clienți.
- Aduce la cunoștință clienților promoțiile companiei.
- Monitorizează situația rulajului și a încasărilor de la clienți; urmărește încasarea facturilor emise.
- Monitorizează concurența, prețurile, producătorii, tendințele și întocmește rapoarte săptămânale pe baza informațiilor colectate.
- Propune strategii de vânzări.
- Sprijină cu informații responsabilul de marketing și directorul de vânzări în vederea realizării de promoții pentru susținerea vânzărilor.
- Depune tot efortul și colaborează cu toate departamentele în vederea îndeplinirii targetelor alocate.
- Colaborează cu departamentul de logistică în vederea organizarii distribuției mărfii.
Beneficii:
- posibilitatea de dezvoltare personală prin training de specialitate;
- mașină de serviciu cu asigurarea unei cote lunare de combustibil;
- pachet salarial motivant (salariu de bază + procent din încasări); după expirarea perioadei de probă se va proceda la renegocierea pachetului salarial în funcție de rezultatele obținute;
- alte beneficii care se pot personaliza în funcție de rezultate.
Salariul de pornire se va negocia în funcție de experiența și expertiza candidatului.
Interviurile vor avea loc în municipiul Suceava la o dată stabilită de comun acord.