Locatie: Arad, Bihor, Alba, Sibiu, Cluj
Cerinte:
• Studii:medii/superioare in domeniu auto sau economice
•Instruire: cunostinte privind particularitatile produselor, cunostinte privind tehnicile de vanzare si negociere, cursuri de specializare in domeniul vanzari
• Experienţă: minim 5 ani pe o pozitie similara in domeniul pieselor de schimb ( de preferinta pentru vehicule comerciale)
Abilităţi: sa fie disciplinat,punctual si corect, sa aiba putere de concentrare pe subiect, dinamism, abilitati de comunicare si lucru in echipa, abilitati de negociere, spirit de observatie, rabdare, intuitie, atentie la detalii, orientare catre clienti, rezultate si solutionarea problemelor, receptivitate la schimbare, promptitudine, initiativa, cunostinte PC
Atributii:
• Prezinta si promoveaza direct produsele si serviciile din portofoliul companiei prin realizarea de oferte pentru potentialii clienti si pentru cei existenti din zona alocata: judetele Valcea, Olt, Dolj, Arges,Dambovita, Teleorman.
• Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor in zona in care actioneaza
• Se documenteaza permanent si isi insuseste caracteristicile tehnice si economice ale produselor din portofoliul firmei (atat a celor exitente cat si a celor nou lansate)
• Monitorizeaza permanent concurenta, studiaza piata si analizeaza raportul cerere / oferta
• Identifica nevoile clientilor din zona alocata si prezinta acestora beneficiile oferite de produsele companiei in raport cu nevoile identificate
• Pregateste strategia de abordare si convingere a clientului in functie de raportul cerere/oferta, oferta/oportunitate
• Negociaza cu clientii pretul de vanzare recomandat, respectiv discount-urile practicate de companie
• Mentine permanent relatia cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora
• Actualizeaza periodic baza de date cu informatiile primite de la clienti
• Intocmeste si incheie contractele de vanzare si urmareste derularea acestora pana in etapa de incasare
• Se ocupa activ de recuperarea creantelor scadente ale clientilor din portofoliul propriu
• Se implica in rezolvarea problemelor sesizate de client
• Transmite cererile clientilor care personalul de suport pentru identificarea reperelor si se asigura sa primeasca raspuns de la acestia intocmai si la timp
• Transmite ferta comerciala catre client in care evidentiaza si disponibilitatea produselor sau termenele de livrare pentru produsele care nu se regasesc in stoc
• Preia comenzile de la client si le transmite catre personalul de suport pentru a fi livrate sau comandate la furnizorii aferenti in caz ca produsele nu sunt in stoc
• Isi planifica saptamanal activitatile in vederea stabilirii programului de vizite la clienti
• Intocmeste si prezinta saptamanal raportul de activitate detaliat
• Promoveaza principiile politicii comerciale ale firmei in relatia cu clientii
• Participa la toate cursurile de informare, formare sau specializare
Responsabilitati:
• Realizarea obiectivelor individuale si participareala realizarea obiectivelor echipei din care face parte
• Realizeaza targetul de vanzari si respecta Procedurie Generale de asigurare a calitatii care vizeaza buna desfasurare a activitatii de vanzari de piese de schimb
Oferim
- Cursuri de formare si dezvoltare profesionala
- Mediu de lucru profesionist orientat catre performanta
- Masina de serviciu, telefon, laptop
- Pachet salarial atractiv si motivant