Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Daca ai bune abilitati de comunicare si negociere, apreciezi posibilitatea unor castiguri substantiale, in functie de performanta, atunci asteptam CV-ul tau.
RESPONSABILITATI:
- Consilierea clientilor prin e-mail, telefon si personal privitor la produsele si serviciile din portofoliu
- Gestionarea portofoliului de produse oferite online
- Actualizarea bazei de date cu clienti noi si raportarea activitatii clientilor existenti;
- Derularea contractelor - plasarea si gestionarea comenzilor cu furnizorii agreati, urmarirea livrarilor si incasarilor
- Asistenta post vanzare pentru clienti;
- Contribuie la construirea de newsletter, materiale de promovare a produselor companiei, anunturi comerciale si alte operatiuni ce sustin activitatea de vanzari;
- Contribuie la dezvoltarea retelei de distribuitori
CERINTE MINIME:
- Abilitati bune in utilizarea calculatorului: programele Microsoft Office
- Abilitati de comunicare, negociere;
- Flexibilitate, sociabilitate, calm;
- Constinciozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;
- Viteza de lucru si capacitate de mobilizare pentru termene stranse, intr-un mod relaxat si proactiv;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu
Constituie avantaj, fara a fi cerinte obligatorii:
- portofoliul propriu de clienti
- experienta anterioara in vanzari de produse promotionale si tipar, servicii de publicitate
- studiile superioare finalizate cu specializare pe profilurile economic/comunicare/marketing
- cunoasterea limbii engleze la nivel foarte bun, inclusiv de limbaj comercial
BENEFICII:
- Suport de vanzari - materiale informative premium, sistem de management al comenzilor si clientilor profesionist
- Gama de produse si servicii competitive, care pot incuraja vanzarile;
- Pachet salarial de baza + comision atractiv pe baza realizarii target-ului de vanzari si a feedback-ului clientilor.