Atributii:
~ Realizarea targhetului de vanzari stabilit in conformitate cu politica de vanzari a firmei;
~ Realizarea planului de vanzari prin vanzarea directa de produse/ servicii in zona alocata;
~ Identificarea de noi clienti;
~ Cresterea cotei de piata a produselor /serviciilor;
~ Respecta politica de preturi/discounturi a firmei;
~ Contacteaza periodic clientii firmei pentru a le prezenta produsele si a afla necesitatile lor de achizitionare a produselor companiei si pentru a obtine informatii despre modul in care acestia apreciaza produsele si serviciile companiei;
~ Participa la pregatirea campaniilor de oferte speciale si promotiilor stabilite de firma, dupa aprobarea acestora de catre Directorul General;
~ Urmareste ca toate firmele pe care le are in portofoliu sa aiba acoperire din punct de vedere financiar si raspunde de recuperarea creantelor de la clienti;
~ Raspunde de atingerea obiectivelor lunare stabilite de companie si de fidelizarea clientilor;
~ Asigura legatura dintre Directorul General si clientii importanti ai firmei in cazul unor negocieri pentru semnarea contractelor cu valoare mare;
~ Verifica permanent transmiterea catre toti clientii activi sau potentiali a informatiilor noi privind serviciile firmei;
~ Completeaza zilnic rapoartele de vanzari si orice alte documente (foi de parcurs, ordine de deplasare, etc) in conformitate cu regulamentele societatii;
~ Intocmeste lunar raportul de vanzari pentru zonele din subordine si il prezinta Directorului General si Directorului de Vanzari, impreuna cu propunerile de imbunatarile a activitatii in zona lui de activitate;
~ Contacteaza noii clienti si le prezinta ofertele;
~ Verifica impactul promovarii produselor prin diverse medii de reclama si prezinta Directorului General si Directorului de Vanzari rezultatele ;
~ Verifica zilnic produsele pregatite pentru livrare in depozit. Informeaza clientii finali de stadiul de pregatire a comenzilor;
~ Urmareste ofertele emise pentru clientii sai;
~ Se deplaseaza in afara localitatii pentru a vizita potentiali clienti sau clienti existenti, ori de cate ori este nevoie;
Cerinte:
Studii superioare tehnice sau economice.
Permis de conducere categoria B
Operare PC
Cunostinte limbi straine: engleza, preferabil nivel mediu sau avansat.
Abilitati de comunicare;
Atitudine pozitiva si persuasiune;
Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
Corectitudine si loialitate fata de firma, flexibilitate;