Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania angajatoare isi desfasoara activitatea de productie si vanzare / distributie la nivel national in domeniul materialelor de constructii si este prezenta pe piata de peste 20 de ani; asigura cel mai mare stoc din tara pentru categoria sa de produse, oferind peste 500 de modele. Compania este orientata catre introducerea inovatiei in business si in acelasi timp manifesta o preocupare reala fata de angajatii sai.
Responsabilitati post REPREZENTANT VANZARI proiecte constructii
- Conduce, controlează şi răspunde de activitatea de vanzari din zona comerciala alocata, pentru dezvoltarea canalelor de distributie a produselor companiei
- Realizeaza activităţile de prospectare a clientilor din zona alocata, de menţinerea şi dezvoltarea acesteia;
- Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi.
- Urmareste evoluţia clienţilorsi informeaza reprezentantii companiei privind situatiile speciale
- Stabileste si negocieaza preturi cu clientii, urmarind respectarea profitabilitatii
- Verifica si se asigura de situatia privind stocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi.
- Realizeaza rapoarte catre management conform procedurilor agreate
- Asigură rezolvarea reclamaţiilor referitoare la calitatea şi cantitatea producţiei, ambalajelor, termenelor de livrare sau a altor condiţii prevăzute în contractele cu beneficiarii;
- Asigură prezentarea produselor, participă la expoziţii şi târguri, difuzează cataloage, pliante, etc.;
- Este responsabil de mentinerea bunei reputatii a companiei in piata
Profil
- Experiență anterioară în vânzări B2B
- Cunoașterea pieței și industriei de construcții (jucători, tendințe, produse)
- Gândire analitică și critică, bune abilități de lucru cu cifre.
- Orientară către atingerea obiectivelor
- Orientare către calitatea muncii, responsabilitate, capacitate de planificare și organizare
- Inteligență emoțională
- Bune abilități de interacțiune cu o varietate de categorii de persoane și ajustarea comunicării în mediul organizațional
- Abilități de lucru în echipă și ajustare în mediul organizațional
- Abilități de utilizare PC – pachetul Office, instrumente de management al activitatii,
- Limba engleză – cel puțin nivel intermediar
- Permis de conducere categ. B
- Disponibilitate de deplasare pe teren în zona geografică alocată