Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pentru dezvoltarea zonei, cautam un reprezentant de vanzari in Timis, Arad, Bihor, Hunedoara si Alba .
Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- Domiciliu stabil obligatoriu in Oras Oradea;
- Persoana motivata;
- Dorinta continua de autodepasire;
- Experienta in vanzari in domeniul placilor ceramice si/sau piatra naturala cu rezultate clare si verificabile;
- Fire sociabila, cu dorinta de a invata permanent si capacitate de lucru in echipa;
- Studii medii sau superioare;
- Permis de conducere categoria B;
- Capacitate de planificare si prioritizare a activitatii;
- Disponibilitatea la un program de lucru flexibil si deplasarea pe teren;
- Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;
- Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia;
- Ambitie si perseverenta in realizarea obiectivelor;
Persoana care va ocupa aceasta pozitie va avea, in principal, urmatoarele sarcini:
- promovarea produselor companiei (gresie, faianta, marmura , granit, etc.) pentru domeniul amenajarilor interioare si exterioare catre dezvoltatori imobiliari, arhitecti si utilizatori finali, revanzatori;
- activitati de birou si deplasari in zona alocata;
- acordarea de asistenta tehnica si comerciala clientilor existenti;
- dezvoltarea retelei de clienti directi si indirecti;
- analize de piata;
- lucru pe proiecte;
- prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata;
- atingerea obiectivului lunar de vanzari;
- contactarea clienţilor potentiali cărora le prezintă produsele şi serviciile companiei;
- planificarea si efectuarea vizitelor la clientii actuali ai companiei si la cei potentiali si raportarea zilnica a rezultatelor obtinute;
- mentinerea unei legaturi permanente cu clientii;
- culegerea de informaţii despre clienţi potentiali pentru cresterea cotei de piata in zona arondata;
- intimpina nevoile clientilor existenti sau potentiali cu propuneri concrete de colaboarare si adaptare a serviciilor companiei la cerintele acestora;
- negocierea si prezentarea ofertele elaborate de companie pentru diverse proiecte;
- culegerea si raportarea informatiilor legate de concurenta;
- prezentarea, promovarea si vanzarea produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- incasarea soldurilor;
- administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, clienti finali, etc) ;
- negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei;
- analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;
BENEFICII:
- salariu de baza lunar fix;
- comision in functie de realizari;
- masina de serviciu;
- telefon, laptop;
- cursuri pentru dezvoltare profesionala;
- siguranta unui parteneriat pe termen lung.
Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Vor fi selectati doar candidatii cu domiciliul stabil in Orasul Oradea .