Descrierea postului:
– Administrează și dezvoltă portofoliului de clienți alocat;
– Prospectează piață în vederea contractării de noi clienți;
– Realizează obiectivelor stabilite de companie;
– Raportează conform procedurilor interne;
– Mercantizează produsele companiei;
– Monitorizează: prețurile practicate pe piață la produsele similare, produsele noi apărute pe piață, expunerea corespunzătoare a produselor din portofoliu în locațiile KA
Cerințe:
– Experiență în vânzări (minim 2 ani) – constituie un avantaj;
– Abilități de comunicare și negociere;
– Minim studii medii;
– Disponibilitate deplasări;
– Persoană cu inițiativa, capabilă să lucreze independent și în echipa;
– Capacitate de organizare și respectare termene stricte de raportare, atenție la detalii;
– Carnet conducere categoria B cu experiență (cazier auto);
- domiciliul stabil in Timisoara
- cunoscator al pietei de retail si industry din zona de Vest (Ara, Timis, Caras)
Oferta (bonusuri, beneficii):
– inițiere în domeniul vending;
– cursuri de basic sales;
– mașină și telefon si laptop de serviciu;
– salariu fix primele 6 luni (perioada de inițiere)
– bonus de performanță după perioada de acomodare.