Research & Customer Experience Coordinator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Companie: Enel Energie

Departament: Marketing

Responsabilitatile postului:

  • Coordoneaza activitatea in cadrul biroului Experienta Clientului si Cercetare de marketing
  • Gestioneaza si dezvolta strategia de cercetare de piata in scopul sustinerii activitatilor BU prin colectarea si analiza datelor referitoare la clienti formularea de recomandari precum si construirea sau indetificarea de noi instrumente de cercetare de piata si indicatori
  • Gestioneaza si sustine dezvoltarea de instrumente de analiza si interpretare a datelor in scopul imbunatatirii si dezvoltarii de noi produse, cresterii eficientei activitatilor de vanzare sau a altor procese interne in care este implicat departamentul de Marketing
  • Sustine activitatile de marketing direct prin identificarea si documentarea de profile si tipare comportamantale pentru segmentarea si targetarea bazelor de clienti; profilarea clientilor
  • Elaboreaza rapoarte si prezentari pentru diseminarea rezultatelor obtinute in urma proiectelor derulate6. Elaboreaza si gestioneaza planul de comunicare non-comerciala cu clientii, ce vizeaza proiectele de imbunatatire a experientei acestora in relatia cu ENEL
  • Dezvolta si gestionaza elementele de customer journey in vederea imbunatatirii experientei clientilor in relatie cu ENEL
  • Este la curent cu tendintele din piata si practicile de succes in privinta analizei datelor
  • Sustine activitatea Referentilor de Specialitate Marketing din subordine si le ofera feedback constant pentru imbunatatirea rezultatelor
  • Realizeaza evaluarea performantei si stabileste planuri de actiune si dezvoltare impreuna cu ocupantii posturilor aflate in subordine
  • Este responsabil pentru cererile/modificările/revocările drepturilor de acces, pentru personalul care are drept de acces în sistem îm baza contractelor gestionate în cadrul propriei unităţi.

Cine esti?

  • Esti absolvent studii superioare;
  • Ai experienta anterioara de minim 5 ani
  • Ai experienta in coordonarea de echipe: minim 1 an
  • Stii la nivel avansat Microsoft Office
  • Ai cunostinte avansate despre utilizarea sistemelor CRM
  • Ai experienta precedenta in proiecte de optimizare a activitatilor de customer service
  • Ai un avantaj daca ai lucrat in SQL

Ce cautam la tine?

  • Aptitudini analitice, atentie la detalii, capacitatea de a face legatura intre rezultatele statistice si nevoile de business
  • Abilitati de comunicare, prezentare si relationare
  • Abilitati de intelegere diferitelor profile de clienti si a nevoilor acestora
  • Abilitate de a lucra intr-un mediu dinamic, intr-o continua schimbare
  • Time management si organizare eficienta a activitatii
  • Orientare spre rezultat, initiativa, dinamism
  • People & project management

Suna ca un job perfect? Avem chiar mai multe de oferit:

  • Contract: perioada nedeterminata
  • Pachet salarial competitiv;
  • Reduceri pentru servicii medicale;
  • Zile libere in plus (Zi de naștere, Ziua energetică) + Zile de concediu suplimentar în funcție de vechimea în muncă;
  • Rambursarea unei părți din biletul de vacanta;
  • Oferte speciale pentru angajații noștri din partea colaboratorilor noștri;
  • Oportunități de dezvoltare profesională reală;
  • Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie;
  • Programul de integrare într-o echipă profesională, tanară și dinamică.


Ce altceva trebuie să știți?
Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ENEL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ENEL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ENEL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?