Responsabil Achiziții

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilități:


- previzionarea de necesități de materii prime, materiale, utilaje, echipamente, servicii etc. în așa fel încât să satisfacă necesitățile de producție și să formeze stocuri controlate;
- derulare de cercetări de piață pentru a identifica cele mai bune surse de achiziții din punct de vedere al prețului, termenilor de livrare și al calității
- dezvoltarea de legături cu furnizori, producători, departamente interne și clienți;
- negociere și finalizare de contracte ,monitorizarea derularea acestora, verificarea calității bunurilor, serviciilor furnizate;
- procesarea comenzilor
- controlul achizițiilor, monitorizarea livrărilor, controlul stocurilor
- respectarea și controlul bugetelor alocate
- procesarea, urmărirea, controlul sesizărilor față de furnizări
- gestionarea contractelor, folosirea acestora drept referințe pentru viitor;
- previzionarea trendurilor de preț și impactul acestora asupra activităților viitoare;
- elaborează, monitorizează politici, proceduri și instrucțiuni legate de achiziție
- participă/colaborează la elaborarea specificațiilor produselor/materialelor/serviciilor de achiziționat.
- derulare de analize de piață și posibila dezvoltare a acesteia, analiza disponibilității prezente și viitoare a bunurilor achiziționate;
- evaluare de cereri de oferte și elaborare de recomandări pe baza factorilor comerciali și tehnici;
- educă și supraveghează activitatea membrilor de echipa .
- gestionarea activităților în sistemele informatice alocate

Candidatul va avea cel puțin 3 ani vechime în domeniu. 

Se oferă:
- pachet salarial atractiv și motivant.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Mecanex SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Mecanex SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Mecanex SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?