Responsabil achiziții

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerințele postului:

  • Studii superioare;
  • Experiență în domeniul de achiziții
  • Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - scris si vorbit nivel avansat;
  • Cunoașterea pieței de profil și a principalilor furnizori industriali - reprezintă avantaj;
  • Persoana dinamică, convingătoare, organizată, cu abilități de negociere și comunicare eficientă scris și oral;
  • Bune abilități de gestionare a relațiilor comerciale;
  • Cunoștiințe operare PC: MS Office (Excel, Word, Internet, Outlook);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate de deplasare în țară și străinătate;

 

Responsabilități:

  • Prospectează piața de profil și identifică furnizori și produse noi;
  • Monitorizează si actualizează baza de date cu principalii furnizori - curenți sau potențiali;
  • Pregătirea, plasarea și urmărirea comenzilor;
  • Negociează termenii contractuali (preturi, condiții de livrare, de plata) cu furnizorii;
  • Redactează comenzile și alte documente contractuale;
  • Responsabil de controlul și evidența livrărilor conform comenzilor;
  • Anunță departamentele implicate programul sosirii produselor achiziționate;
  • Informarea furnizorilor și urmărirea soluționării neconformităților apărute la achiziții;
  • Supervizează gestionarea eficientă a stocurilor;
  • Furnizează conducerii societății: date, informații, raportări, referate, situații privind activitatea de achiziții;

 

Oferim:

  • Salariu competitiv;
  • Instruire la locul de muncă, atât la începutul activității cât și pe parcurs;
  • Apartenența într-o companie în dezvoltare și echipă dinamică;
  • Program de lucru: Luni - Vineri între orele 8:00 - 16:30 .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Zauner Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Zauner Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Zauner Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?