Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințele postului:
- Studii superioare;
- Experiență în domeniul de achiziții
- Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - scris si vorbit nivel avansat;
- Cunoașterea pieței de profil și a principalilor furnizori industriali - reprezintă avantaj;
- Persoana dinamică, convingătoare, organizată, cu abilități de negociere și comunicare eficientă scris și oral;
- Bune abilități de gestionare a relațiilor comerciale;
- Cunoștiințe operare PC: MS Office (Excel, Word, Internet, Outlook);
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate de deplasare în țară și străinătate;
Responsabilități:
- Prospectează piața de profil și identifică furnizori și produse noi;
- Monitorizează si actualizează baza de date cu principalii furnizori - curenți sau potențiali;
- Pregătirea, plasarea și urmărirea comenzilor;
- Negociează termenii contractuali (preturi, condiții de livrare, de plata) cu furnizorii;
- Redactează comenzile și alte documente contractuale;
- Responsabil de controlul și evidența livrărilor conform comenzilor;
- Anunță departamentele implicate programul sosirii produselor achiziționate;
- Informarea furnizorilor și urmărirea soluționării neconformităților apărute la achiziții;
- Supervizează gestionarea eficientă a stocurilor;
- Furnizează conducerii societății: date, informații, raportări, referate, situații privind activitatea de achiziții;
Oferim:
- Salariu competitiv;
- Instruire la locul de muncă, atât la începutul activității cât și pe parcurs;
- Apartenența într-o companie în dezvoltare și echipă dinamică;
- Program de lucru: Luni - Vineri între orele 8:00 - 16:30 .