Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Înfiinţată în urmă cu un deceniu datorită priceperii şi viziunii unor investitori din Germania, societatea Viessmann Transilvania SRL este în prezent una din cele mai apreciate branduri de pe piaţa jucăriilor din Europa. Compania asigură aproape 100 de locuri de muncă, iar 100% din producţie, alcătuită din jucării pentru colecţionari, merge la export.
Descrierea jobului
- Identificarea necesarul de aprovizionare pentru produsele din portofoliu;
- Mentinerea relatiei cu furnizorii interni si externi;
- Urmarirea saptamanala a stocurilor de marfa pe fiecare categorie de produse, a vanzarilor si a comenzilor nelivrate;
- Analiza si lansarea comenzilor catre furnizori in functie de stategia/ planul de vanzari stabilit;
- Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
- Urmarirea si solutionare a situatiilor "out-of-stock" si "overstock";
- Urmarirea situatiei comenzilor lansate;
- Realizarea divesrelor analize si rapoarte de vanzari pentru fiecare categorie de produse.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Experienta pe un post similar de minim 2 ani;
- Cunostinte de limba germană și maghiară
- Cunostinte avansate de operare in Excel;
- Bune abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa.