Cerinte:
- absolvent studii superioare
- persoana proactiva
- cunostinte de limba engleza - nivel conversational
- cunostinte bune pachet Office (Excel, Outlook, PowerPoint, Word)
- permis de conducere categoria B
- experienta 3-5 ani in domeniul achizitiilor
Constituie avantaj experienta intr-o pozitie pe parte de achizitii, intr-o companie din domeniul constructiilor, precum si experienta de lucru intr-un soft de achizitii
Atributii:
- asigura actualizarea si dezvoltarea bazei de date a ofertelor de la furnizori;
- analizeaza, centralizeaza si asigura lansarea in achizitie a necesarelor de materiale
primite din productie;
- asigură prezentarea de mostre de materiale, informaţii tehnice şi documente care atestă
calitatea şi conformitatea, în vederea validării conformităţii materialelor;
- urmăreşte derularea procesului de achiziţie: livrarea mărfurilor în şantier la termenul şi
în condiţiile stabilite prin comenzi/contracte;
- se asigură în permanenţă de încadrarea în graficul de livrare, în conformitate cu graficul de execuţie
aferent fiecărui proiect şi comunică stadiul livrărilor celor interesaţi;
-asigură procesul de evaluare şi reevaluare a furnizorilor şi actualizează lista furnizorilor acceptaţi;
Oferta:
- mediu de lucru dinamic
- oportunitati de dezvoltare
- pachet salarial motivant