Responsabil achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

- absolvent studii superioare

- persoana proactiva

- cunostinte de limba engleza - nivel conversational

- cunostinte bune pachet Office (Excel, Outlook, PowerPoint, Word)

- permis de conducere categoria B

- experienta 3-5 ani in domeniul achizitiilor

Constituie avantaj experienta intr-o pozitie pe parte de achizitii, intr-o companie din domeniul constructiilor, precum si experienta de lucru intr-un soft de achizitii

Atributii:

- asigura actualizarea si dezvoltarea bazei de date a ofertelor de la furnizori;

- analizeaza, centralizeaza si asigura lansarea in achizitie a necesarelor de materiale

primite din productie;

- asigură prezentarea de mostre de materiale, informaţii tehnice şi documente care atestă

calitatea şi conformitatea, în vederea validării conformităţii materialelor;

- urmăreşte derularea procesului de achiziţie: livrarea mărfurilor în şantier la termenul şi

în condiţiile stabilite prin comenzi/contracte;

- se asigură în permanenţă de încadrarea în graficul de livrare, în conformitate cu graficul de execuţie

aferent fiecărui proiect şi comunică stadiul livrărilor celor interesaţi;

-asigură procesul de evaluare şi reevaluare a furnizorilor şi actualizează lista furnizorilor acceptaţi;

Oferta:

- mediu de lucru dinamic

- oportunitati de dezvoltare

- pachet salarial motivant

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ICCO Facility Management pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ICCO Facility Management pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ICCO Facility Management locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?