Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- Elaborarea parametrilor necesari achizitiei de materie prima si optimizarea acestora
- Urmarirea termenelor de livrare si a cantitatilor de materiale comandate de la furnizor
- Gestionarea cerintelor privind produsele noi si modificarile de produs
- Negocierea cu furnizorii privind preturile de achiziţie, încheierea de contracte cu aceştia
- Mentinerea contactului permanent cu furnizorii
- Intocmirea şi analizarea cererilor de ofertă;
- Supervizarea derularii contractelor;
- Se asigura ca toate solicitarile sa fie facute in termenul cerut
- Comunica cu departamentul de productie pentru a asigura o utilizare cat mai eficienta a capacitatii
- Participa la inventar
Candidatul ideal :
Studii superioare
Experienta profesionala: entry level 0-2 ani, middle 2-5 ani
Limbi straine: limba engleza /italiana
Spirit organizatoric, dinamism si adaptabilitate
Bune abilitati de comunicare si lucru in echipe
Cunostințe MS Office (Word, Excel )
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
- Condiţii deosebite de muncă
- Dezvoltare profesională