Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Suntem in cautarea unui nou membru in echipa Conex Distribution SA, entuziast, cu un spirit de echipa bine dezvoltat, cu bune abilitati de analiza si prelucrare a datelor, care sa se alature departamentului nostru de Achizitii!
Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte:
- ai abilitati de organizare si esti orientat catre rezultat;
- ai capacitate de a lucra cu termene limita;
- foarte bune abilități de analiza si raportare;
- ai abilitati de negociere;
Esti printre candidatii ideali daca:
- detii cunostinte de MS Excel la nivel avansat;
- cunosti limba engleza la nivel avansat;
- ai experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;
Principalele atributii ale Responsabilului de achizitii:
- prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali;
- analizeaza stocurile de produse disponibile si face propuneri de restocare a acestora;
- tine legatura cu furnizorii pentru a primi cele mai bune oferte din punct de vedere: pret, disponibilitate, termeni si modalitati de livrare;
- initiaza comenzi catre furnizori si se asigura ca sunt indeplinite conditiile de livrare, cantitate, calitate si costuri impuse de procedurile interne;
- urmareste respectarea termenilor din contractele de achizitie si bunul mers al procesului de achizitie;
- participa la rezolvarea anumitor probleme referitoare la discrepantele aparute intre facturile furnizorilor si datele din sistemul intern;
- participa la crearea documentelor specifice Departamentului de Achizitii (proceduri, norme metodologice), crearea si actualizare bazei de date de furnizori;
- realizeaza raportari specifice, solicitate de superiorul direct.
Hai in echipa noastra sa ne descoperi si sa te dezvolti profesional!