Competentele necasare candidatei/candidatului:
- cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Word si limba romana;
- cunostinte contabilitate si operare intr-un program de contabilitate;
- meticulozitate, atentie pentru detalii;
- seriozitate, integritate, responsabilitate, perseverenta;
- atitudine proactiva,
- atentie distributiva,
- capacitate de relationare si comunicare; sociabilitate;
- puternic spirit de echipa;
- dorinta de invatare, afirmare si promovare.
Va rugam sa aplicati doar in cazul in care oferta si cerintele noastre corespund cu obiectivele si competentele dvs. reale.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Financiar-Contabilitate:
- inregistrarea documentelor contabile in program;
- verificarea corectitudinii si arhivarea documentelor contabile;
- gestionarea miscarilor de numerar din caserie; intocmirea zilnica a registrului de casa;
- inregistrarea operatiunilor bancare;
- evidenta utilizarii formularelor cu regim special;
- evidenta alocarii obiecteleor de inventar/mijloacelor fixe;
- pastrarea si evidenta instrumentelor de plata primite/acordate;
- participarea la verificarea soldurilor cu partenerii; confirmari de sold; atentionarea departamentului comercial asupra scadentelor depasite;
- intocmeste dosarele cu actele contabile lunare si le transmite firmei de contabilitate;
- verificarea soldurile cu firma de contabilitate; verifica si corecteaza balanta lunare impreuna cu firma de contabilitate;
- verifica si indruma celelalte departamente pentru intocmirea corecta a documentelor.
Administrativ:
- inregistrarea, distribuirea si urmarirea corespondentei;
- stabilirea necesarului si comandarea produselor de papetarie si curatenie;
- urmarirea receptionarii si indosarierea bonurilor de colectare deseuri;
- verificarea, corectarea si arhivarea foilor de parcurs auto;
- pastrarea si actualizarea actelor autovehiculelor;
- verifica, indruma si ofera suport administrativ celorlalte departamente.
Resurse Umane:
- arhivarea documentelor de personal, actualizarea si completarea lor, urmarirea scadentelor contractelor de munca, a actelor aditionale,
- redactarea adeverintelor diverse solicitate de angajati;
- intocmirea foilor de pontaj, evidenta concediilor, comandarea tichetelor de masa;
- urmarirea realizarii controlului medical periodic si al instructajului SSM si PSI;
- pastrarea in deplina siguranta a datelor personale si a confidentialitatii asupra informatiilor specifice.
Oferim posibilitatea afirmarii intr-o echipa prietenoasa, tanara si dinamica.
Salariul initial se va indexa treptat, proportional cu gradul de implicare si cu rezultatele muncii.
Descrierea companiei:
Insaterm Total srl este firma specializata in instalatii de incalzire, sanitare si climatizare in constructii civile si industriale, distribuitor autorizat al celor mai importante marci din domeniu.
Comercializam o gama deosebit de variata de echipamente, utilaje, piese de schimb, scule electrice si de mana, materiale si accesorii. Asiguram consultanta, proiectare, montaj si service autorizat ISCIR.