CANDIDATUL IDEAL:
- Experientă in retail/logistica;
- Studii superioare;
- Cunostinte de limba engleză constituie un avantaj;
- Bune abilitati organizatorice;
- Capacitatea de a lucra atat independent dar si in echipa;
- Capacitatea de a gestiona baze de date mari, respectiv de analiza si sinteza a datelor;
- Abilitati foarte bune de comunicare ;
- Dorinta de autodezvoltare;
- Etica, onestitate si integritate;
- Cunostinte de MS Office (Excel – nivel mediu)
- Abilități analitice si experiență in utilizarea de EXCEL, și alte instrumente software conexe.
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
- Trebuie să demonstreze o abordare flexibilă și colaborativă în rezolvarea problemelor;
- Aptitudini organizatorice si analitice;
- Atentie sporita la detalii.
RESPONSABILITATI:
Suport operational – Gestionarea alocarilor de marfa
- Oferirea de suport operational pentru departamentele Achizitii, Logistica si Vanzari;
- Gestionarea intregului flux de alocari de marfa din depozite catre magazine conform obiectivelor departamentului si companiei;
- Monitorizarea livrarilor, stocurilor din depozite cat si a produselor alocate pana la livrarea in magazine (nivelul magazinelor);
- Colaborarea activa cu departamentul Logistica si mentinerea proceselor in parametrii optimi;
- Asigurarea ca fluxurile de munca si procesele in care este implicat se desfasoara efectiv si eficient;
- Utilizarea bazelor de date mari, introducerea si exportarea de informatii;
- Identificarea problemelor in lantul de aprovizionare, gasirea solutiilor pentru imbunatatire si integrarea in fluxul de munca;
- Contributia la o buna cooperare intre departamente si implicarea in crearea de proceduri si optimizarea fluxului de munca.
Suport informational
- Oferirea suportului informational necesar departamentului de Achizitii in procesul decizional;
- Utilizarea sistemelor companiei si instrumentelor software operationale de investigare/raportare in scopul de a colecta
date utile pentru raportari si analize;
- Dezvoltarea si generarea rapoartelor zilnice, saptamanale, lunare si ad-hoc la cererea managementului sau din proprie
initiativa in scopul evidentierii tendintelor indicatorilor de departament;
- Crearea si actualizarea diferitelor rapoarte,in scopul de a maximiza performanta procesului de comanda;
- Elaborarea de rapoarte pe baza informatiilor colectate din diferite sisteme ale companiei si realizarea de
analize utile pentru procesul de luare a deciziilor in departamentul de achizitii;
BENEFICII:
- asigurare medicala privata;
- zile suplimentare pentru concediu de odihna;
- transport asigurat;
-tichete de masa;