Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CERINTE:
- Nivel studii (minim): absolvent studii tehnice
- Experienţă profesională: minim 1 an pe domeniu tehnic;
- Cunoștințe în domeniul achizițiilor de piese de schimb utilaje productie, aptitudini de negociere, capacitate și abilitate în a înțelege ceea ce comandă și recepționează
- Limbi străine: engleza, nivel: mediu;
- Operare PC: cunoștințe solide MS Office (în special Excel), Outlook;
- Abilităţi personale: onest, atitudine proactivă, fire comunicativă, rezistență la stres, capacitate de organizare, persoană orientată spre rezolvarea problemelor, abilități de lucru în echipă, disponibilitate la program prelungit
RESPONSABILITATI:
- Face evaluarea pietei actuale sau potentiale si, in functie de acestea, stabileste sursele de aprovizionare, care sa asigure calitatea marfurilor necesare departamentului tehnic;
- Gestionează, completează si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor, cu informaţii relevante;
- Participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor .
- Raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;
- Negociaza conditiile comerciale, in special a preturilor si termenelor de livrare cu furnizorii;
- Efectueaza comenzile de materiale la furnizori;
- Urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii;
- informeaza furnizorii cu privire la neconformitatea documentelor sau a neconformitati la receptie și organizeaza returul marfurilor neconforme;
- Tine evidenta produselor comandate si intrate in societate
- Informeaza departamentele vizate asupra sosirii marfurilor comandate;
- Informeaza conducerea societatii cu privire la orice neconformitate constatata;
- Întocmeşte la timp toate rapoartele şi formularele solicitate de companie şi răspunde de corectitudinea informaţiilor transmise;
- Respectă regulamentele şi politicile companiei.
- Emite rapoarte specifice postului, la solicitarea șefului ierarhic;
- Organizează, păstrează și arhivează toate documentele specifice departamentului, conform procedurilor interne;
- Alte sarcini stabilite prin fișa postului
Oferim:
Bonuri de masa
Transport asigurat
Locul de munca:
punct de lucru
Descrierea companiei
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din, Calipso . functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata ISși IFS – International Food Standard.