Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributiile principale si sarcinile specifice:
- identifica necesarul de aprovizionare;
- negociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contractele cu acestia
- ia masurile necesare pentru ca toate comenzile să fie livrate la termen pentru a nu exista intreruperi ale productiei;
- supervizeaza derularea contractelor;
- elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de aprovizionare si achizitii la nivel de companie;
- participa la targuri in domeniu, pentru a identifica noi furnizori si materii prime;
- intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare:
- se ocupa de partea logistica, pentru comenzile care nu au transportul asigurat de catre furnizor, prin folosirea aplicatiei Bursa de transport
Cunostinte necesare:
Experienta intr-un post similar sau in domeniul productiei de mobilier;
Cunoasterea cel putin a limbii engleze la nivel avansat;
Cunostinte operare PC – pachetul Office avansat;
Abilitati de negociere;
Abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie