Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Studii superioare;
- Cunostinte excel, word si power point;
- Cunostinte limba engleza-nivel avansat
- Experienta in functii similare- de preferinta in sectorul auto;
- Calitati organizatorice;
Responsabilitati:
- Coordoneaza activitatea echipei sale, prin delegare de responsabilitati, supraveghearea executarii sarcinilor de lucru si rezolvarea problemelor care apar;
- Analizeaza toate problemele care apar cu materiile prime definite si cu produsul finit, identificans cauzele interne si externe si consecintele neconformitatilor;
- Asigura punerea in aplicare a actiunilor stabilite pentru rezolvarea problemelor, astfel incat aparitia acestora sa nu aiba impact asupra produsului finit livrat clientului;
- Analizeaza problemele si decide cu privire la plangerile care trebuie sa fie prezentate furnizorului, pregatind si prezentand reclamatia sau delegand aceasta responsabilitate unui membru al echipei;
- Defineste limitele de calitate care sa fie aplicate in procesul de productie , analizandu-se si adaptandu-le ori ori de cate ori apar noi probleme;
- Prelucrreaz reclamatiile catre furnizori in sistemul informatic intern, introducand toatadocumentatia care trebuie transmisa furnizorului;
- Se ocupa de reclamatiile clientilor prin e-mail, inregistrand toate documentele trimise de acestia si transmitand mai departe informatia la nivel intern, pentru a fi luate masurtile necesare pentru solutionarea plangerilor;
- Gestioneaza reclamatiile clientilor, monitorizeaza indicatorii interni cu privire la numarul de defecte similare cu cele identificate de catre client si perioadele de solutionare stabilite cu clientul si controleaza daca informatiile introduse in sistemul intern sunt actualizate;
- Informeaza periodic clientul de modul in care este rezolvata plangerea sa pe plan intern;
- Compileaza , contabilizeaza, monitoarizeaza si controleaza costurile asociate reclamatiilor;
- Strange si pregateste documentele necesare pentru audit;