Cerinte :
· Absolvent studii superioare;
· Experienta într-o functie similara in cadrul unei companii de productie;
· Experienta in domeniu Automotive reprezinta un avantaj;
· Cunoasterea metodelor de masurare si verificare;
· Cunoasterea tehnicilor statistice;
· Operare PC (MsOffice);
· Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
· Foarte bune cunostinte de interpretare desen tehnic;
· Abilitati foarte bune de comunicare;
· Capacitatea de a rezolva probleme si de a implementa solutii alternative;
· Abordare orientata spre rezultate;
· Abilitatea de a prioritiza activitatile in functie de nevoile companiei;
· Abilitati de lucru in echipa si coordonare a activitatilor;
· Detine cunostinte privind IATF, ISO, ISO 14001;
· Cunostinte solide privind metodologiile de analiza si solutionare a reclamatiilor de la clienti: Ishikawa, 8D, 5 Why;
· Abilitatea de a se adapta rapid la situații, probleme si sarcini în schimbare;
· Promovarea spiritului de initiativa, dialogului, cooperarii, diversitatii;
· Imbunatatirea continua a propriei activitati;
Responsabilitati:
· Titularul postului va desfasura activitati pentru asigurarea calitatii produselor si proceselor de productie in conformitate cu cerintele clientului si ale documentelor Sistemului de Management al Calitatii;
· Analistul calitate reprezinta principala persoana de contact din cadrul Departamentului Calitate pentru clientii din portofoliul alocat;
· Gestioneaza reclamatiile interne, ale clientilor si livreaza rapoartele de analiza 8D in timp util;
· Participa la sedintele de proiect si colaboreaza cu toti membrii in vederea atingerii obiectivelor;
· Asigura instruirea personalului in ceea ce priveste cerintele de calitate;
· Desfasoara activitati de imbunatatire a procesului de lucru, a calitatii produsului si a procesului 5S;
· Elaboreaza si actualizeaza documentele sistemului de management integrat astfel incat sa fie in acord cu cerintelele legale, reglementarile aplicabile si obiectivele strategice ale companiei;
· Realizeaza activitati necesare privind mentinerea certificarilor IATF, ISO, ISO 14001;
· Realizeaza si coordoneaza activitatea de AUDIT intern si extern astfel incat sa mentina si sa imbunatateasca SMI;
· Realizeaza auditul de produs si post de lucru;
· Asigura conformitatea produselor cu cerintele clientului si cu standardele de calitate aplicabile;
· Analizeaza, ia masuri operative si mentine evidenta reclamatiilor;
· Defineste si implementeaza respectarea masurilor de asigurare a calitatii si al sistemului de management al calitatii;
· Participa la auditurile interne, precum si la auditurile de client conform cerintelor IATF, ISO, ISO 14001;
· Raspunde de supravegherea si aplicarea continua a masurilor corective din productie;
· Implementeaza masurile pentru asigurarea capabilitatilor proceselor;
· Elaboreaza documentele specifice, norme interne, specificatii de produs, proceduri interne de lucru;
· Constata si intocmeste rapoarte de neconformitate pentru produsele aflate pe fluxul de fabricatie, dar si pentru produsele finite, returnate de catre clienti;
· Urmareste respectarea parametrilor de calitate pe fluxul de fabricatie;