Responsabil Clientela PF mobil

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Buna! Hai la noi in echipa sa ne cunosti. Suntem pasionati de filme si concerte, ne plac plimbarile in aer liber si sa ne facem cati mai multi prieteni. 

 

Cafeaua de dimineata….Da asa este e cea mai importanta :). Impreuna cu echipa vei seta activitatile si actiunile pe care le vei realiza in cursul saptamanii. 

 

Ce vei face?…

Vei...

  • Cunoaste caracteristicile si beneficiile intregii oferte de produse si servicii financiare 

  • Asigura consultanta clientilor identificand nevoile lor si promovand solutiile financiare potrivite stabili o agenda saptamanala de vizite la clienti in vederea indeplinirii obiectivelor individuale cantitative si calitative; 

  • participa la proiecte de vanzare derulate atat la sediul agentiei cat si in afara (ex: birouri mobile, vanzare la sediul clientilor, evenimente pe plan local etc);

  • Colabora cu alte canale de distributie si subsidiare ale grupului Raiffeisen ale caror produse sunt distribuite de catre RBRo;

  • Efectua operatiuni (inclusiv introducere date, asigurand acuratetea acestora) in contextul procesului de vanzare si mentenanta (ex. inrolarea unui client, constituirea unui depozit, cunoasterea clientelei - KYC etc);

  • Fi inscris in Registrul intermediarilor de asigurari avand cod RAF emis de ASF in urma promovarii examenelor de certificare profesionala si/ sau pregatire profesionala continua in asigurari.

 

Ce ne dorim noi de la tine:

  • Studii superioare

  • Minim 1 an de experienta in vanzarea de produse si servicii bancare sau asigurari sau expunere anterioara in lucrul si interactiunea cu clientii.

  • Sa fii proactiv ;

  • Sa ai bune abilitati de comunicare si de negociere cu clientii interni si externi;

  • Sa fii organizat si  orientat catre obiective si sa ai capacitata de a livra rezultate;

  • Sa ai o atitudine "can do"

  • Limba engleza – nivel mediu




Esti curios sa afli ce beneficii vei avea daca te vei alatura echipei Raiffeisen?! 

Iata-le:

  • Intre 23 si 27 de zile de concediu de odihna, in functie de vechimea in munca

  • Vei beneficia de o zi libera pe an ( in concordanta cu politicile companiei)

  • Al 13-lea salariu (pentru un 1 an integral lucrat in cadrul companiei noastre)

  • Abonament medical, poti alege intre cei 2 furnizori agreati

  • Polita de asigurare in caz de accidente si imbolnaviri

  • Tichete de masa

  • Reducere la abonament la  fitness, poti alege intre cei 2 furnizori agreati

  • Plata unei contributii anuale  pentru un fond de pensii facultative

  • Participarea la evenimente de echipa specific organizatiei (team-buildings, team hangouts, Christmas party, etc.)

 

Si inca nu am terminat!!! ☺

  • Un mediu de lucru deschis si orientat spre dezvoltarea ta profesionala           

  • Lucrul in echipe competente, cu expertiza in domeniul bancar;

  • Training-uri si certificari obtinute in urma participarii la programele noastre (soft and hard skills   trainings in conformitate cu procedurile noastre).



Inca nu te-ai decis? ☺ Te asteptam la o discutie cu mai multe detalii pentru ca decizia ta sa fie cea mai buna!

Hai sa ne intalnim!


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Raiffeisen Bank S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Raiffeisen Bank S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Raiffeisen Bank S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?