Responsabil Contabilitate-Administrativ

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Competentele necasare candidatei/candidatului:

- cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Word si limba romana;

- cunostinte contabilitate si operare intr-un program de contabilitate;
- meticulozitate, atentie pentru detalii;
- seriozitate, integritate, responsabilitate, perseverenta;
- atitudine proactiva,
- atentie distributiva,
- capacitate de relationare si comunicare; sociabilitate;
- puternic spirit de echipa;
- dorinta de invatare, afirmare si promovare.

Va rugam sa aplicati doar in cazul in care oferta si cerintele noastre corespund cu obiectivele si competentele dvs. reale.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

Financiar-Contabilitate:
- inregistrarea documentelor contabile in program;
- verificarea corectitudinii si arhivarea documentelor contabile;
- gestionarea miscarilor de numerar din caserie; intocmirea zilnica a registrului de casa;

- inregistrarea operatiunilor bancare;

- evidenta utilizarii formularelor cu regim special;

- evidenta alocarii obiecteleor de inventar/mijloacelor fixe;
- pastrarea si evidenta instrumentelor de plata primite/acordate;

- participarea la verificarea soldurilor cu partenerii; confirmari de sold; atentionarea departamentului comercial asupra scadentelor depasite;

- intocmeste dosarele cu actele contabile lunare si le transmite firmei de contabilitate;

- verificarea soldurile cu firma de contabilitate; verifica si corecteaza balanta lunare impreuna cu firma de contabilitate;

- verifica si indruma celelalte departamente pentru intocmirea corecta a documentelor.

Administrativ:
- inregistrarea, distribuirea si urmarirea corespondentei;
- stabilirea necesarului si comandarea produselor de papetarie si curatenie;
- urmarirea receptionarii si indosarierea bonurilor de colectare deseuri;
- verificarea, corectarea si arhivarea foilor de parcurs auto;

- pastrarea si actualizarea actelor autovehiculelor;
- verifica, indruma si ofera suport administrativ celorlalte departamente.

Resurse Umane:
- arhivarea documentelor de personal, actualizarea si completarea lor, urmarirea scadentelor contractelor de munca, a actelor aditionale,

- redactarea adeverintelor diverse solicitate de angajati;
- intocmirea foilor de pontaj, evidenta concediilor, comandarea tichetelor de masa;
- urmarirea realizarii controlului medical periodic si al instructajului SSM si PSI;
- pastrarea in deplina siguranta a datelor personale si a confidentialitatii asupra informatiilor specifice.

Oferim posibilitatea afirmarii intr-o echipa prietenoasa, tanara si dinamica.

Salariul initial se va indexa treptat, proportional cu gradul de implicare si cu rezultatele muncii.

Descrierea companiei:

Insaterm Total srl este firma specializata in instalatii de incalzire, sanitare si climatizare in constructii civile si industriale, distribuitor autorizat al celor mai importante marci din domeniu.

Comercializam o gama variata de echipamente, utilaje, piese de schimb, scule electrice si de mana, materiale si accesorii. Asiguram consultanta, proiectare, montaj si service autorizat ISCIR.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Insaterm Total srl pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Insaterm Total srl pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Insaterm Total srl locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?