Rămai focusat când situația devine anevoioasă?
Identifici soluții in loc să te cramponezi de probleme?
Pentru tine imposibilul nu există?
Dacă raspunsul la aceste intrebări este “da”, atunci ai putea fi persoana pe care o căutăm.
Studii: Superioare
Lb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana – constituie avantaj
Experienta: pe un post similar reprezinta avantaj
Competente:
Cunosti bazele Business Process Management
Cunostinte avansate ale documentatiei tehnice
Abilitati de analiza si comunicare interpesonale
Abilitatea de a lucra independent pe sarcini si proiecte cu supraveghere limitata intr-un sistem 24/7
Intelegi ce inseamna managementul serviciilor si impactul digitalizarii in zona de productie
Ai lucrat cu sisteme de ticket-ing si ai cunostinte de baza despre procesul ITIL
Disponibilitate la calatorii
Project Management
Responsabilitati:
Dezvolta centru de control 24/7 Enterprise Service Management
Acorda suport in dezvoltarea sistemelor de ticket-ing si monitorizare precum si a tool-urilor folosite
Ajuta la dezvoltarea bazei de date si asigura transferul cunostintelor din proiectele de digitalizare catre zona operationala
E responsabil de noile procese pentru solicitari globale si tratarea incidentelor
E responsabil de resursele centrului de control si acroda suport in escaladari
Implicarea noilor departamente in centru de control, dezvoltarea portalului si acordarea de suport la crearea si standardizarea workflow-urilor si a schimbarilor.
Beneficii: Transport gratuit, tichete de masă, bonusuri anuale de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, card de sanatate, abonament la sala de sport, posibilități de dezvoltare profesionala.