Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Employment type: Permanent
Experience level: 3 - 4 years
Description
Căutăm un Responsabil cu gestionarea reclamatiilor care sa se alăture departamentului de Calitate. Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!
Responsabilități:
- Persoana de contact în relația cu clienții;
- Gestionează reclamațiile în sistem;
- Procesează raportul 8D și a alte informații necesare în portalul clienților;
- Asigură suport pentru crearea și evaluarea indicatorilor de performanță corespunzători;
- Dezvoltă metode simple alternative pentru asigurarea calității;
Cerințe:
- Studii superioare tehnice;
- Minim 3 ani experiență într-o poziție similară;
- Cunoștințe de bază standard IATF16949; Cunoștințe metode și tehnici de calitate: Metoda- 8D, SPC, PPAP;
- Cunoștințe limba engleză nivel avansat; Cunoștințele de limba germană constituie un avantaj;
- Cunoștințe MS- Office;
- Spirit de echipă si flexibilitate, abilități de comunicare, orientat către rezultate, gândire analitică;
Beneficii:
- Training inițial;
- Posibilități de avansare în carieră;
- Mediu de lucru competitiv.
Dacă ești o persoană responsabilă care dorește sa facă parte dintr-o echipa dinamică care își desfășoară activitatea într-un mediu multinațional, te rugăm să aplici și online direct pe site-ul nostru, căutând titlul job-ului: Responsabil cu gestionarea reclamatiilor.
Toate persoanele care corespund profilului, vor fi contacte in maxim 3 săptămâni.
Persoană de contact: Mihaela Silvia Croitoru
Detalii de contact:
Campanie / Entitate legală: DAR Dräxlmaier Automotive ., Org-Code: OC-HUN51