Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Conduce strategic si dezvolta echipa de Asistenta Clienti cu scopul de a creste performanta acesteia
- Stabileste politici si proceduri care vor creste calitatea serviciului de customer support si care reflecta cele mai bune practici din industrie
- Seteaza obiecte de performanta masurabile
- Defineste, implementeaza, monitorizeaza procesele de customer support si le organizeaza asa incat sa creasca satisfactia clientilor
- Evalueaza periodic performanta echipei, acumuland, analizand si interpretand date si indicatori specifici
- Evalueaza periodic eficienta proceselor si impactul acestor in obiectivele de business si le ajusteaza corespunzator
- Este un leader pentru membrii echipei sale, actionand ca un mentor si un coach pentru a creste valoarea si calitatea serviciului de clienti
- Va colabora cu toata echipa de management (Comercial, Financiar, Marketing, Operatiuni) pentru a negocia si a influenta imbunatatiri in workflow pentru cresterea satisfactiei clientilor
Aptitudini si calificari
- 3+ ani de customer support management
- Experienta de vanzari: un plus
- Abilitati extraordinare de comunicare orala si scrisa
- Afinitate si interes deosebit pentru zona de customer service
- Gandire/atitudine antreprenoriala
- Focus pe people management
- Abilitatea de a crea relatii, de a comunica si influenta echipe interdepartamental
- Orientat pe rezultate
- Fast learner
* Prin transmiterea cv-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei RETIM ECOLOGIC SERVICE SA