SCR Grup este un grup industrial integral romanesc, cu o prezenta pe piata de peste 25 de ani. Seriozitatea, grija fata de clienti si fata de angajati, ne-au ajutat sa crestem si sa ne dezvoltam in permanenta.
ROL
Gestionează un portofoliu de proprietăți comerciale si industriale. Supraveghează toate activitățile de marketing, operațiuni și activități financiare pentru a maximiza rezultatele companiei.
RESPONSABILITATI
Inchiriază proprietati, promovand și arătând spațiu potențialilor chiriași și negociază noi contracte de închiriere și reînnoire a contractelor.
Răspunde nevoilor chiriașilor si le rezolvă prompt problemele. Se asigură că serviciile sunt furnizate în conformitate cu politicile, procedurile, regulamentele și obligațiile și standardele contractuale.
Asigură inspecția periodică a proprietății. Recomandă și / sau aprobă modificări, întreținere și recondiționare, dacă este necesar. Contracteaza și supraveghează serviciile furnizorilor.
Coordonează mutările și mutările locatarilor și spațiile „walk-through” cu chiriașii și departamentul de perfecționare a chiriașilor.
Lucreaza cu directorii companiilor din grup ce detinproprietăți pentru a se asigura că obiectivele sunt îndeplinite. Pregătește și furnizează rapoarte în timp util, exacte și complete.
Elaboreaza și controlează bugetele anuale. Previzualizează planurile de management și pregătește performanțele lunare, explicând variațiile. Recomandă și coordonează acțiunile legale, după caz.
Oferă o analiză de închiriere pentru revizuirea și aprobarea clientului.
Susține toate inchirireile si vânzările de proprietăți prin supravegherea procesului de due diligență și monitorizarea activității brokerilor externi.
Dezvoltă relații de afaceri prin apartenență și participări la organizații profesionale, industrie / comerț și civice.
EDUCAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ
Diplomă de licență și minimum 4-6 ani de experiență.
ABILITĂȚI
Abilități excelente de vanzari, comunicare scrisă și verbală. Abilități puternice organizatorice și analitice. Posibilitatea de a oferi clienților servicii eficiente, în timp util, fiabile și amabile. Capacitatea de a prezenta eficient informaț de a lucra cu cifre. Realizează analize financiare avansate. Abilitatea de a rezolva probleme complexe. Necesită abilități avansate analitice și cantitative. Utilizator de Microsoft Office Suite.
BENEFICII
Salariu motivant, comision din vanzari