Responsabil IT Support Desk

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

• Studii superioare de specialitate
• Cunostinte foarte bune legate de sistemele de operare Microsoft Windows (min. Server 2012 R2 si suita Microsoft Office
• Limba engleza - nivel avansat
• Cunostinte tehnice hardware si software
• Cunostinte telefonie (VOIP)

Descrierea jobului:

• Asigurare asistenta in utilizarea echipamentelor IT din punct de vedere hardware si software (IT, Helpdesk)
• Asigurare activitati system videoconferinte
• Asigurare support telefonie (VOIP, mobile, retea fixa) si LAN
• Asigurare support RELAG
• Gestionarea echipamentelor in SAP FM
• Comunicarea proactive cu conducerea IT Support Desk (comunicarea la timp a problemelor, propuneri de imbunatatire, etc.)

Oferim:
•Inducție și instruire specifică
•Asigurare de sănătate privată
•Alte beneficii: abonamente săli fitness, fotbal, tenis de câmp, alte activități sportive
•Asigurăm transportul gratuit domiciliu - locul de munca dus-întors tuturor salariaților

Descrierea companiei

Diversitatea celorde angajați ne ajută să formăm o familie puternică.

Sunt multe lucruri care ne unesc:

Plăcerea de a face lucruri, nu doar de a vorbi despre ele
Stabilitatea care ne determină să progresăm
Satisfacția de a realiza ceva în fiecare zi
Mândria de a lucra într-o industrie sustenabilă, care oferă oportunități nu doar generației noastre, ci și celor care vor urma.
Nu căutăm doar angajați. Vrem colegi care să ne împărtășească valorile. Care fac lucrurile să se întâmple.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EGGER ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EGGER ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EGGER ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?