Candidatul ideal:
Studii universitare finalizate
Experienta in domeniul: sisteme de management al calitatii, mediu, sso, minim 2 ani
Curs de auditor intern conform ISO, specific in domeniul calitatii, mediu, sanatate si securitate ocupationala
Experienta in efectuarea auditurilor ( minim 20 ore de audit) interne si externe ( audit de secunda parte/ furnizor)
Curs Managementul Calitatii, Mediu, SSO
Cunostinte GDPR
Cunostinte de operare PC - Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Limba Engleza – nivel avansat
Descrierea jobului:
Responsabil Managementul Calității, Management de mediu, Management al sănătății și securității ocupaționale
Coordonează și urmărește întocmirea, revizuirea, menținerea reviziilor a Manualului Integrat (Calitate, Mediu, Securitate si Sanatate ocupationala), procedurilor de sistem, instrucțiunilor generale, instrucțiunilor de lucru și ale altor documente specifice
Elaboreaza si coordoneaza implementarea planului anual de audit in domeniul calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala in conformitate cu procedurile interne specifice
Urmărirea problemelor de calitate și tratarea neconformităților;
Analiza reclamațiilor și a sesizărilor venite de la clienți;
Propune modificari ale planului anual de audit in functie de nevoile organizatiei
Participa la auditurile interne in domeniul calitatii ca auditor sef
Se asigura de acuratetea, claritatea si obiectivitatea rapoartelor de audit si a rapoartelor de neconformitate
Promoveaza principiile si cerintele managementului calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationalain cadrul organizatiei
Coordoneaza activitatile de follow-up ale auditurilor calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala
Elaboreaza rapoarte catre managementul superior in privinta rezultatelor auditurilor calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala
Participa la planificarea, organizarea si reprezentarea organizatiei in cadrul auditurilor externe in domeniul calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala
Efectueaza instruiri ale angajatilor in privinta Manualului Calitatii, mediu, securitate si sanatate ocupationala si procedurilor de sistem
Reprezinta organizatia in cadrul audit-urilor externe
Responsabil dosar tehnic calitate
Intocmeste dosarului tehnic de documentare a conformităţii produselor in vederea emiterii declarației de conformitate UE
Responsabil cu Protectia Datelor cu Caracter Personal
- Monitorizarea conformității operatorului cu GDPR (respectarea Regulamentului, a altor dispoziţii de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protecţia datelor);
- Consultanta si asistenta de specialitate in realizarea obligatiior operatorului de date conform GDPR, dintre care menționam evidenta operațiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, analiza de impact asupra protecției datelor, analiza si notificarea incidentelor de securitate;
- Informarea angajaților companiei cu privire la legislația privind protecția datelor;
- Realizarea de sesiuni de training pentru salariații companiei;
- Realizarea de audituri pentru operațiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal;
- Asigurarea consultării prealabile in fata autoritatii de supraveghere;
- Coopereaza cu Autoritatea de Supraveghere si reprezinta punctul de contact la nivelul operatorului de date, fiind menționat in nota de informare a persoanelor vizate;
- Tine seama în mod corespunzător de riscul asociat operațiunilor de prelucrare, la îndeplinirea sarcinilor sale.
Descrierea companiei
Hiarom Invest . este o companie privată românească, înființată în ianuarie, al cărei obiectiv principal este importul, comerțul, asamblarea și întreținerea echipamentelor Hiab în România. Pentru a finaliza echipamentul Hiab și pentru a oferi clienților întregul spectru de soluții, Divizia de Suprastructură Hiarom a fost înființată în, având ca obiect proiectarea, construcția, asamblarea și repararea suprastructurilor pentru vehiculele comerciale.