Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Iti plac masinile? Atunci sunt toate sansele sa te vrem in echipa noastra. Suntem siguri ca vei vrea sa ni te alaturi.
Cautam un coleg/colega pe postul de Responsabil marketing in vanzari si service auto, o persoana activa, flexibila si dornica sa invete lucruri noi intr-un domeniu dinamic si plin de provocari.
Responsabilităţi
Realizeaza si evaluaeaza strategia de marketing bazata pe obiectivele propuse, caracteristicile pietei si a factorilor de cost;
Dezvolta/implementeaza campaniile de publicitate şi promovare a imaginii companiei şi a produselor si serviciilor, prin utilizarea diferitelor instrumente specifice: outdoor, print, radio, parteneriate, evenimente, expozitii, expuneri auto, social media, direct-marketing, PoSM, e-mail marketing, SMS marketing, facebook ads, google ads etc.
Organizeaza din punct de vedere conceptual şi logistic evenimentele specifice activităţii;
Propune/implementeaza campanii proprii de marketing (vanzari si service);
Adapteaza/implementeaza campaniile preluate de la importator, conform planului lunar/anual;
Concepe materiale publicitare pentru campanii proprii, respectand principiile de design aferente marcii;
Urmareste realizarea, gestionarea si distribuirea materialelor de promovare;
Reprezinta compania in relatiile cu mass-media, agentiile de publicitate si alti furnizori externi si mentine o relatie buna cu acestia;
Realizeaza comunicate de presă, articole și alte materiale de comunicare;
Urmareste costurile departamentului, negociaza contractele cu furnizorii si inregistreaza facturile ce tin de activitatea de marketing;
Realizeaza rapoarte lunare/semestriale cu privire la activitatile intreprinse, costurile aferente, precum si prognozarea campaniilor viitoare, atat intern, cat si catre importator;
Organizeaza dosarul de marketing pentru auditarea anuala ISO;
Implementeaza identitatea brandului /design-ului corporatist (CI) a marcilor comercializate;
Iniţieaza măsuri de comunicare menite să crească şi să menţină gradul de satisfacţie şi loialitate a clienţilor, activitati CRM;
Administreaza si dezvolta conţinutul informaţional al site-ului companiei şi al platformelor online destinate activităţii de vânzare; desfăşoara activităţi de online marketing;
Propune/implementeaza acţiuni de sponsorizare, parteneriate de imagine, etc. în conformitate cu politica companiei şi evalueaza impactul acestora;
Monitorizeaza permanent piata de profil si concurenta si identifica cele mai potrivite canale de comunicare.
Cerinte:
Studii: studii superioare, de preferinta Marketing, Comunicare;
Experienţă: nu este obligatorie, dar experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;
Cunoştinţe limba: Engleză;
Cunoştinţe utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook; Corel Draw si Photoshop constituie avantaj;
Deprinderi şi competenţe lingvistice avansate;
Abilitatea de sinteză şi analiză;
Orientare spre activitate/ motivare;
Capacităţi creative şi conceptuale;
Nivel ridicat de implicare, muncă în echipă, persoana dinamica, flexibila, entuziasta, autodidacta, apreciaza stabilitatea si e bine organizata.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Training profesional;
Asteptam un CV si cateva randuri despre tine pe mail sau la showroom-ul nostru de pe Calea Clujuluiradea.