Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului
- Coordoneaza si organizeaza activitatea de protectia mediului din societate
- Raspunde de cunoasterea si corecta aplicare a legislatiei de protectia mediului la nivelul societatii
- Raspunde de depunerea documentatiilor specifice in vederea obtinerii autorizatiilor de mediu/ autorizatiilor integrate de mediu/ autorizatiilor de gospodarirea apelor/ autorizatii privind emisiile de gaze cu efect de sera/ acorduri de mediu pentru diferitele activitati desfasurate de societate si urmareste valabilitatea precum si revizuirea acestora in cazul unor investitii noi pe amplasament
- Asigura in termenele legale a raportarilor cerute de legislatia in vigoare pe linie de protectia mediului si gospodarirea apelor cum ar fi, fara a se limita la acestea, rapoarte privind gestionarea ambalajelor, gestionarea deseurilor, uleiuri uzate, rapoarte privind monitorizarea factorilor de mediu – apa, aer, sol – dupa caz, date privind substantele chimice periculoase
- Mentine inregistrari si documente privind gestionarea deseurilor conform legislatiei in vigoare: fise privind evidenta deseurilor generate, valorificate/eliminate, si date privind stocarea/tratarea si transportul deseurilor din cadrul societatii
- Raspunde de corecta derulare a contractelor de vanzare-cumparare deseuri; coordoneaza si verifica activitatea legata de deseurile generate de societate
- Asigura organizarea si predarea deseurilor, generate de societate si tine legatura cu partea cumparatoare.
- Preluarea si prelucrarea informatiilor cu privire la consumurile de gaze naturale, in scopul realizarii calculului privind emisile de gaze cu efect de sera, rezultate din procesul de ardere
- Participa la auditul privind calculul emisilor de gaze cu efect de sera si furnizarea inregistrarilor catre verificatorul acreditat.
- Intocmirea raportuluide monitorizareprivind calculul emisilor de gaze cu efect de sera si furnizarea inregistrarilor catre verificatorul acreditat.
Cerinte
- Absolvent studii superioare, profil protectia mediului.
Experienta: minim 5 ani în domeniu.
- Cunoștințe tehnice specifice domeniului industrial.
- Cunoștințe de operare calculator (MS Office).
- Cunostinte privind standardeleSR EN ISO 18001:2008,SR EN 14001:2005 ( constituie avantaj).
- Competente:nbsp;abilitățide organizare eficientă a activității;
- abilități de învățare și ușurință în adaptarea la situații noi;
- capacitate de analiză și spirit de observare dezvoltat;
- abilități de instruire, de comunicare (scris/oral) și de lucru în echipă;
- perseverență și seriozitate în rezolvarea sarcinilor de serviciu;
- atitudine proactiva, gandire analitica, capacitate de lucru sporita.
Beneficii:
- salariu atractiv si motivant
- (domeniu beneficiar de facilități fiscale conf OUG)
- tichete de masa
- abonament sanatate
- decontare transport
- vouchere vacanta
- dezvoltare profesionala