Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii si responsabilitati:
- Coordonarea activitatilor de intretinere si reparatii ( mentenanta ) a echipamentelor / utilajelor existente conform procedurilor societatii si domeniului reglementat ;
- Propune si urmareste eventualele lucrari de investitii la nivelul firmei ;
Cerinte :
-Studii superioare tehnice in domeniul mecanic sau energetic;
-Experienta minim 5 ani in administrarea unui departament de Mentenanta.
Competente personale:
- seriozitate/responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol, fermitate, atitudine pozitiva,
- spirit de observatie, viteza de reactie,
- capacitate de comunicare interactiva deosebita,
Oferta (bonusuri, beneficii)
- Posibilitatea de a lucra pentru clienti de renume pe piata pe care opereaza grupul din care societatea face parte
- Pachet salarial care include salariu motivant , tichete de masa( 20 lei/tichet), al 13-lea salariu.
- Loc de munca stabil
- Lucrul intr-o echipa de specialisti