Responsabil preluari comenzi

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitatile postului:

- vanzare si promovare produse indirect;

- preluarea, verificarea si predarea comenzilor ;

- inregistrarea comenzilor in Erp , coordonare flux comenzi pentru francize si distribuitori;

- solutionare situatii urgente/neprevazute - comenzi atipice;

-distributie materiale marketing;

- verificare stadiu comenzi la departamentul productie, urmarirea livrarilor;

-incadrare in termenul de livrare

Cerinte:

- studii superioare;

- cunostinte operare PC (word, excel), Erp, Nexus reprezinta un avantaj

-abilitati de comunicare si relationare;

Ce iti oferim noi?

-Pachet salarial atractiv plus procent din vanzari peste target

- mediu de lucru prietenos si posibilitatea de promovare

- transport asigurat

- telefon de serviciu si laptop

Te invitam sa te alaturi echipei Sophia!

DESCRIEREA COMPANIEI:
Sophia, în calitate de producător și editor de colecții, s-a dezvoltat în domeniul decorațiunilornterioare de-a lungul a 13 ani de experiență, ajungând la un număr de 26 magazine în România dintre care 18 sunt în regim de franciză, iar 8 în regim propriu.
Sophia participa anual la targurile nationale si internationale dedicate designului de interior: BIFE,omhotel, Spring Fair International (Birmingham), Maison et Objet(Paris), Salone Internationale delobile(Milano).

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Sophia Home Decoration pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Sophia Home Decoration pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Sophia Home Decoration locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?