Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Monitorizează indicatorii de performanță a serviciilor prestate furnizori, propune soluții de îmbunătățire în situația în care nivelul obținut este nesatisfăcător. Colectează și propune îmbunătățiri cu scopul de a spori eficiența totală a departamentului și obținerea unor costuri optime
- Responsabil cu înregistrarea cheltuielilor gestionate de către departamentul auto in programul „Flota” si evidenta facturilor;
- Inregistreaza in format electronic conventiile de utilizare ale autoturismelor conform Politicii Auto;
- Tine evidenta alocarii/radierii cardurilor de combustibil si a termenelor de valabilitate al acestora;
- Centralizează rapoarte lunare in vederea monitorizări consumului de combustibil.
- Tine evidenta alimentarilor auto cu combustibil prin cardurile de rezerva;
- Tine evidenta asigurărilor RCA, CASCO si taxelor de drum (Rovignete) pentru autovehiculelor si pregătește documentația necesara.
- Emite comenzi in sistemul SAP pentru departamentului Auto;
- Responsabil cu procesul de înregistrare si plata a amenzilor de circulație;
- Tine evidenta lunara a orelor de funcționare pentru motostivuitoarele;
- Mentine evidenta valabilitatii contractelor comerciale si este responsabil cu arhivarea lor.
- Arhiveaza documentele conform normelor interne si legale;
Calificari:
- Studii superioare preferabil
- Atestat/calificare profesionala: Operare calculator
- Experienta profesionala: minim 1 an operare calculator
- Permis conducere: Nu
Abilitati:
- Cunostinte limba engleza: nivel mediu
- Cunostinte tehnice: Nu
- Cunostinte operare PC: SAP, Ms Office (Excel, Word, Outlook)