Daca iti doresti sa lucrezi alaturi de o echipa orientata catre rezultate si profesionalism, asteptam cu interes sa te cunoastem.
Atribuții:
- Monitorizeaza si urmareste oportunitati de licitatii;
- Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) cu privire la contractele de achizitii publice;
- Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.);
- Studiaza documentatii de atribuire;
- Solicita clarificari autoritatilor contractante;
- Urmareste daca societatea indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
- Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
- Se ocupa de identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor;
- Participa la sedinte de deschidere a ofertelor;
- Raspunde la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare;
- Actualizeaza baza de date de licitatii;
- Urmareste continuu modificarile in legislatia privind achizitiile publice;
- Activitati de contabilitate primara.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienta vanzari: minimum 2 ani in Achizitii Publice;
- Cunosterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice;
- Cunostinte contabilitate primara;
- Obligatoriu cunostinte limbi straine (limba engleza avansat, a doua limba cunoscuta constituie avantaj);
- Abilitati de comunicare;
- Abilitati de negociere;
- Operare PC in programele: Internet Explorer,Outlook Express, Microsoft Office;
- Capacitate de a evalua şi a lua decizii;
- Punctualitate;
- Disponibilitate pentru deplasari scurte (deplasari pe proiecte).
Aptitudini si deprinderi necesare:
- Aptitudine generală de învăţare;
- Aptitudini de comunicare;
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
- Acordare şi transmitere de informaţii.
Caracteristici de personalitate: gândire strategică, spontaneitate, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate, diplomatie, ambiţie, încredere în sine, energie, fluenţă verbală.