Responsabil punct de lucru jud Arges

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Raportează către: Director General

 

Ce vei face: 

  • Vei coordona activitatea punctului de lucru și te vei asigura că procesele și echipele de lucru sunt organizate pentru realizarea obiectivelor stabilite.
  • Vei fi responsabil de realizarea producției, în termeni de cantitate, calitate, timp de livrare.
  • Vei identifica și rezolva probleme care pot afecta activitatea punctului de lucru, incluzând planificări, fluctuația personalului, neconformități ale produselor, disponibilitatea echipamentelor de producție.
  • Vei fi responsabil de comunicarea cu clienții pentru subiecte legate de livrare/calitate/suport tehnic.  
  • Vei analiza indicatorii de performanță ai punctului de lucru și vei implementa măsuri pentru îmbunătățirea continuă a proceselor și performanțelor, în conformitate cu principiile Lean. 
  • Vei construi spiritul de echipă, vei îndruma angajații din subordine, îi vei evalua și motiva, stabilind competențele care trebuie dezvoltate.
  • Vei implementa măsuri corective în cazuri de criză, urgență sau situații critice, împreună cu Directorul General.
  • Te vei asigura că regulile de sănătate, securitate, mediu sunt respectate.

 

 

Ce cautam: 

  • Studii superioare, preferabil tehnice.
  • Experiență și cunoștințe solide de Lean Manufacturing și Supply Chain Management, dobândite într-un mediu de producție industrială. 
  • Gândire tehnică, structurată, orientată spre rezultate, calitate și îmbunătățire continuă.
  • Abilități dezvoltate de sinteză și transmitere clară a informațiilor.
  • Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă. Atenție la detalii, planificare și organizare a activității.
  • Spirit inovator, gândire creativă și promotor al schimbării.
  • Personalitate puternică, capacitatea de a implementa noi metode de lucru și mentalități.
  • Cunoștințe avansate de utilizare pachet MS Office. Reprezintă avantaj cunoașterea unei aplicatii de project management/Autocad.
  • Cunoștințe de limba engleză/franceză la un nivel avansat.
  • Domiciliu în Pitești/localitățile învecinate.
  • Permis cat. B și disponibilitate pentru deplasări ocazionale.

 

Ce iti oferim:

  • Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.
  • Condiții și instrumente de lucru moderne.
  • Plan de integrare personalizat.
  • Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală la nivelul grupului.
  • Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm şi satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.
  • Implicarea în proiecte de responsabilitate socială legate de educație, sănătate și protecția mediului.
  • Pachet salarial atractiv (include abonament de servicii medicale private, program de lucru flexibil, bonusuri, contribuție la pensie facultativă).

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Wise Human Systems SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Wise Human Systems SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Wise Human Systems SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?