Responsabil Regiune Mentenanță

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Studii: Superioare profil energetic

Experiență: Minimum 1-3 ani pe un post similar;

Descrierea rolului:

  • Gestionează şi coordonează echipa pentru executarea lucrărilor conform fiselor tehnologice, prescripțiilor energetice, planurilor calității și procedurii în vigoare la data respectivă;
  • Planifică lucrările şi răspunde de respectarea prevederilor legale in domeniul de activitate;
  • Este responsabil de menţinerea înregistrărilor locale, gestionarea lucrărilor efectuate de către electricieni, cunoaște și impune spre respectare a normelor de securitatea muncii și situații de urgență; 
  • Urmărește întocmirea tuturor documentelor specific activității (conventii de lucrari, programe de lucrari, situatii de lucrari , deconturi, fișa de urmărire a execuției lucrării , carti tehnice etc.);
  • Coordonează activitatea formațiilor de Mentenanță și dispune măsuri ce conduc la atingerea obiectivelor planificate, dar și a unor oportunități locale de business pe care le propune ierarhic;
  • Identifică și semnalează factorii de risc care pot afecta finalizarea lucrărilor/comenzilor transmise de client;
  • Repartizează personalul din subordine pe lucrări/comenzi în funcție de complexitatea acestora;
  • Asigură suport personalului executant din subordine aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea cu o mai mare ușurință a locatiilor de executie;
  • Evaluează periodic rezultatele și performanța individuală a personalului din subordine;
  • Verifică (calitativ și cantitativ) prin sondaj în teren  execuția lucrărilor/comenzilor efectuate de personalul din subordine;
  • Menține si dezvoltă o bună comunicare cu personalul din subordine precum și cu clienții.

Competenţe şi abilităţi:

  • Cerințe obligatorii:
  • Cunoştinţe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • Cunoștințe de analiză oferte pentru licitații lucrări;
  • Cunoștințe de întocmire Devize pe articole de deviz (eDevize);
  • Cunoștințe și abilități de a lucra in AutoCAD.
    • Cunoştinţe financiare – buget (întocmire, analiză), cash-flow (întocmire, analiză);
    • Cunoştinţe temenice de legislaţie, standarde și normative aplicate în domeniul distribuţiei şi furnizării de energie electrică;
    • Necesită experienţă în execuția liniilor electrice aerienekV) și în cablu subterankV), posturi de transformarekV);
    • Bune abilităţi de organizare şi gestionare a timpului;
    • Ajută la întocmirea necesarului de materiale pe tipuri de lucrări: LEA, LES, PT;
    • Un nivel ridicat de etică de lucru şi integritate morală;
    • Cunoștințe de management de proiect;
    • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini şi de a fi flexibil la schimbările de strategie;
    • Posesor permis de conducere categoria B;
    • Disponibilitate la deplasări în teren.

    Beneficii:

    • Pachet salarial competitiv;
    • Bonusuri pentru performanţă;
    • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
    • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

    Dacă ești dornic să construiești o cariera pe termen lung și dorești să faci parte din cadrul echipei Adrem, poți depune CV-ul tău direct la sediul nostru din Bacău de pe Str. Apusului nr. 12.

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. ADREM INVEST S.RL. pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. ADREM INVEST S.RL. pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are S.C. ADREM INVEST S.RL. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?