Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Studii: Superioare profil energetic
Experiență: Minimum 1-3 ani pe un post similar;
Descrierea rolului:
- Gestionează şi coordonează echipa pentru executarea lucrărilor conform fiselor tehnologice, prescripțiilor energetice, planurilor calității și procedurii în vigoare la data respectivă;
- Planifică lucrările şi răspunde de respectarea prevederilor legale in domeniul de activitate;
- Este responsabil de menţinerea înregistrărilor locale, gestionarea lucrărilor efectuate de către electricieni, cunoaște și impune spre respectare a normelor de securitatea muncii și situații de urgență;
- Urmărește întocmirea tuturor documentelor specific activității (conventii de lucrari, programe de lucrari, situatii de lucrari , deconturi, fișa de urmărire a execuției lucrării , carti tehnice etc.);
- Coordonează activitatea formațiilor de Mentenanță și dispune măsuri ce conduc la atingerea obiectivelor planificate, dar și a unor oportunități locale de business pe care le propune ierarhic;
- Identifică și semnalează factorii de risc care pot afecta finalizarea lucrărilor/comenzilor transmise de client;
- Repartizează personalul din subordine pe lucrări/comenzi în funcție de complexitatea acestora;
- Asigură suport personalului executant din subordine aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea cu o mai mare ușurință a locatiilor de executie;
- Evaluează periodic rezultatele și performanța individuală a personalului din subordine;
- Verifică (calitativ și cantitativ) prin sondaj în teren execuția lucrărilor/comenzilor efectuate de personalul din subordine;
- Menține si dezvoltă o bună comunicare cu personalul din subordine precum și cu clienții.
Competenţe şi abilităţi:
Cunoştinţe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
Cunoștințe de analiză oferte pentru licitații lucrări;
Cunoștințe de întocmire Devize pe articole de deviz (eDevize);
Cunoștințe și abilități de a lucra in AutoCAD.
- Cunoştinţe financiare – buget (întocmire, analiză), cash-flow (întocmire, analiză);
- Cunoştinţe temenice de legislaţie, standarde și normative aplicate în domeniul distribuţiei şi furnizării de energie electrică;
- Necesită experienţă în execuția liniilor electrice aerienekV) și în cablu subterankV), posturi de transformarekV);
- Bune abilităţi de organizare şi gestionare a timpului;
- Ajută la întocmirea necesarului de materiale pe tipuri de lucrări: LEA, LES, PT;
- Un nivel ridicat de etică de lucru şi integritate morală;
- Cunoștințe de management de proiect;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini şi de a fi flexibil la schimbările de strategie;
- Posesor permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate la deplasări în teren.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.
Dacă ești dornic să construiești o cariera pe termen lung și dorești să faci parte din cadrul echipei Adrem, poți depune CV-ul tău direct la sediul nostru din Bacău de pe Str. Apusului nr. 12.