Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitățile pe care le vei avea:
- Prelucrarea și înregistrarea solicitărilor primite (prin telefon, email) din partea clienților și partenerilor de afaceri
- Identificarea soluțiilor și organizarea serviciilor de asistență în beneficiul clienților
- Urmărirea procesului de asistență pană la încheierea acestuia
- Verificarea nivelului de satisfacție al clienților
Așteptările noastre:
- Cunoștințe ale pachetului Microsoft Office
- Cunoștințe limba Engleză (nivel conversațional – condiție obligatorie, nivel avansat – constituie avantaj).
- Alte limbi străine cunoscute (ex: Germană, Franceză, Spaniolă, Italiană) – constituie avantaj
- Studii medii absolvite (studiile superioare - constituie avantaj)
- Persoana flexibilă, dinamică, responsabilă și rezistentă la stres
- Abilități de comunicare eficientă și orientare către client
- Prezintă și menține un nivel ridicat de confidențialitate, seriozitate, punctualitate și disciplină la locul de muncă.
- Capacitate de asimilare a procedurilor aplicabile produselor de asistență și însușirea tehnicilor de comunicare prin documentarea temeinică a acestora din platforma intranet a companiei.
- Inițiativă în preluarea de noi sarcini, având o atitudine pro-activă
Beneficiile tale
- Pachet salarial atractiv (salariu de bază competitiv, tichete de masă)
- Bonus trimestrial
- Bonuri cadou de sărbători (Crăciun, Paște)
- Asigurare de sănătate și viață
- Sesiuni de training și suport pentru a-ți desfășura activitatea în mod eficient
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, tânără, dinamică
- Program flexibil
IF YOU CARE, JOIN US