Cerinte:
• experienta de minim 3 ani intr-un domeniu similar;
• studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta (reprezinta avantaj urmatoarele domenii: chimie, biochimie, inginerie medicala);
• abilitati de utilizare internet, MS Office (Word, Excel);
Candidatul ideal:
• persoana responsabila, organizata, orientata spre rezultat, capabila sa lucreze in conditii de stres;
• atentie deosebita la detalii, seriozitate, perseverenta;
• abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita.
Responsabilitati in cadrul departamentului administrativ-receptie:
• preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
• transmiterea e-mail-urilor receptionate (comenzi, contracte, solicitari de oferta);
• stabilirea unor relatii optime cu clientii si partenerii societatii, in vederea solutionarii in timp util si in bune conditii a problemelor semnalate;
• centralizarea solicitarilor preluate si informarea persoanelor avizate din cadrul societatii;
• actualizarea constanta a datelor de contact ale clientilor, in vederea transmiterii corecte a documentelor (notificari, contracte, oferte de pret etc.);
• intampinarea si indrumarea corespunzatoare a vizitatorilor;
• desfasurarea periodica a unor activitati de protocol in cadrul intalnirilor cu clientii societatii;
• evidenta documentelor transmise prin fax, posta sau curier.
Responsabilitati in cadrul departamentului comercial:
- asigura suport departamentelor de vanzari si licitatii (redactare oferte de pret/ fise produs, indosariere documente, intocmire rapoarte etc.)
Oferta:
• pachet salarial atractiv;
• oportunitati de dezvoltare a carierei si promovare in cadrul departamentului comercial;
• mediu de lucru dinamic si profesionist.