Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Detine cunostinte foarte bune de dictie, gramatica si scriere corecta.
Detine deprinderi bune de organizare si atentie acordata detaliilor.
Este o persoana prietenoasa care poate lucra bine, profesionist cu colegii sai, cu superiorii sai, dar si cu colaboratorii.
Este o persoana sociabila cu foarte bune deprinderi de comunicare, si de lucru in echipa.
Experienta intr-o pozitie similara este absolut necesara.
Este o persoana cu o capacitate de invatare rapida; rezistenta la stress; stil de lucru orientat spre atingerea obiectivelor si oferirea unui exemplu personal.
Are capacitate de a lua decizii optime; capacitate de a intelege informatii de specialitate la un anumit nivel; capacitatea de a intocmi rapoarte; bune aptitudini de organizare/ coordonare; maturitate, responsabilitate; spirit de echipa; abilitati de negociere; capacitate de analiza; adaptabilitate; disponibilitate la program prelungit etc.
Descrierea jobului
- Responsabil pentru intocmirea tuturor documentelor de angajare si modificarilor de la angajare a personalului unitatii si de inregistrare acestora la institutiile publice
- Responsabil cu recrutarea de personal, procesarea pontajelor si salariilor, inregistrarea documentelor si eliberarea de adeverinte, diverse alte activitati derivate
- Respecta regulile interne ale unitatii si legislatia in vigoare;
- Studierea si analizarea saptamanala si lunara a indicatorilor de Resurse Umane in vederea laurii deciziilor de imbunatatire a activitatii.
- Va garanta ca unitatea functioneaza in conformitate cu legislatia in vigoare si cu regulile interne referitoare la Resurse Umane
- Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor;
- Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta;
- Contabilizeaza si inregistreaza deconturile;
- Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni si externi;
- Colaboreaza la intocmirea situatiilor financiare
- Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
- Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica
Beneficii:
Oportunitate de dezvoltare profesională in cadrul unei companii multinationale, producatoare de componente pentru industria auto, care ofera un mediu de lucru placut, intr-un colectiv tanar si dinamic, stabilitate si o prezenta indelungata in Arad.