CANDIDATUL IDEAL:
- Experienta de minim 2 ani ;
- Abilitati de comunicare;
- Cunostinte solide a legislatiei muncii;
- Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare;
- Cunoştinţe operare PC-pachetul MS Office ;
- Cunostine solide Codul Munci;
DESCRIEREA JOBULUI :
- Centralizarea pontajelor la nivel de companie ;
- Intocmirea şi înregistrarea contractelor de muncă, actelor adiţionale, deciziilor ;
- Gestionarea bazei de date a angajatilor si dosarele de personal (atat in format fizic cat si electronic);
- Intocmirea specificaţiilor de personal şi a fişelor de post;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii de payroll;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii de Medicina Muncii si Proctia Muncii;
- Verificarea calcului salarial;
- Intocmirea dosarelor pentru Casa de Sanatate;
- Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
-Intocmirea diverselor rapoarte si evidente specifice domeniului de activitate (HR);
BENEFICII :
-Pachet salarial motivant;
-Decont transport;
-Bonuri de masa;
-Mediu de lucru placut si dinamic;
-Prime, bonusuri.