Responsabilitati:
- Intocmeste, implementeaza si sustine procedurile de securitate si sanatate in munca;
- Reprezinta, impreuna cu serviciului extern de SSM, firma la controalele efectuate de catre institutiile statului (ITM, ISU, etc.);
- Gestioneaza tematicile de instruire periodice si le transmite catre departamente conform planificarii;
- Se ocupa cu planificarea lunara a controalelor medicale periodice de medicina muncii;
- Cerceteaza, impreuna cu serviciului extern de SSM, evenimentele si se ingrijeste ca toate documentele aferente unui astfel de incident sunt intocmite si raportate in termenele prevazute de lege;
-actualizeaza, ori de cate ori este necesar,dosarele ce contin documentele pe linie de SSM si PSI;
- organizeaza exercitii de evacuare pentru toate punctele de lucru si, la nevoie, efectueaza instruirile pe linie de SSM si PSI;
- ofera suport si consiliere in orice problema intampinata de catre managerii de dapartamente, pe linie de SSM si PSI;
- reprezinta compania la auditurile efectuate de catre partenerii companiei, impreuna cu reprezentantii conducerii companiei.
Cerinte:
- Studii superioare tehnice;
- curs postuniversitarpe linie de SSM sau studii superioare in domeniul securitatii in munca constituie avantaj;
- limba engleza la un nivel conversational;
- cunoasterea prevederilor legale aflate in vigoare pe linie de SSM si PSI constituie un avantaj;
- Cursul de cadru tehnic PSI reprezinta un avantaj;
- Atentie la detalii;
- Abilitati de a lucra in echipa si pentru gasirea de solutii in rezolvarea problemelor intampinate;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Dorinta de a invata lucruri noi si de a pune in practica cunostintele teoretice dobandite in anii de studii.