Responsabil SSM/SU/Mediu Pitesti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte

- studii tehnice superioare absolvite
- experienta de minim 5 ani într-un post similar
- curs SSM nivel mediu 80 ore
- curs cadru tehnic PSI
- constituie un avantaj: Curs Coordonator SSM HGAuditor în domeniul SSM sau mediu, calificări în domeniul protecției mediului
- curs responsabil de mediu / gestiunea deșeurilor
- activitate în execuție, în special în șantiere de construcții
- gândire și capacitate de analiză și sinteză;
- discernământ și capacitatea de a găsi soluții
- spirit de ordine și disciplină
- ușurință în comunicare
- abilități pentru lucrul în echipa
- cunoaște legile și normativele din domeniile PM, SSM și SU;
- deprinderea dе a studia, înțelege și interpreta legislația în vigoare în domeniul SSM-SU
- experiență în cercetarea accidentelor dе muncă
- cunoștințe operare PC (Windows, Microsoft Office)
- permis dе conducere, categoria B
- cunoașterea limbii engleze și/sau franceze vorbit și scris constituie un avantaj
- disponibilitate pentru deplasări interne și internaționale la șantierele din zona din zona de competență
- cunoașterea legislației privind regimul deșeurilor: prevederi legislative, organizarea actelor normative în domeniu, obligații legale ce cad în sarcina Agenției

Responsabilitati / Realizari

Postul este in Pitesti si raporteaza Directorului de Agentie.

întocmește documentația necesară specifică din domeniul SSM-SU
- organizеаză și verifică instruirea lucrătorilor
- identifica și evaluează riscurile de securitate și sănătate în muncă și situații de urgență la locul de muncă, pentru fiecare santier nou și urmărește respectarea măsurilor ce se impun pentru prevenirea accidentelor de muncă și îmbolnăvirilor profesionale
- încheie note de control periodic referitoare la verificările în teren din punct de vedere al conformării la cerințele SSM-SU a locurilor de munca si a activității lucrătorilor
- elaborează și actualizeaza evidența efectuării controalelor medicale periodice
- avizează angajările personalului în raport cu cerințele de securitate și sănătate în muncă specifice fiecărui post;
- se asigură că sunt create condiții pentru efectuarea instructajelor SSM-SU și că toate fazele instruirii se desfășoară conform Programului de instruire și testare și sunt respectate tematicile de instruire aprobate
- asigură suport responsabililor cu instruirea personalului asigurându-se că aceștia au la dispoziție legislația, procedurile și instrucțiunile proprii necesare procesului de instruire
- depune documentele legale necesare în relația cu Inspectoratul Teritorial de Muncă, Casa de Pensii, Direcția de Sănătate Publică, Inspectoratul pentru Situații de Urgență, etc.
- menține relația cu furnizorii de servicii de medicina muncii
- tine evidenta si coordoneaza efectuarea controlului medical periodic de catre personalul Agentiei
- organizează instruirea echipelor de primă intervenție și exercițiile de evacuare specifice situațiilor de urgență
- asigură, promovează și monitorizează raportarea incidentelor SSM și demarează acțiunile prevăzute în legislație, după caz
- elaborează proceduri și instrucțiuni proprii de SSM
- organizează, realizează și monitorizează alte activități necesare/specifice asigurării securității și sănătății lucrătorilor la locul de muncă în conformitate cu cerințele legale în vigoare aplicabile
- participă la inspecțiile/controalele autorităților abilitate în domeniul SSM-SU, facilitând controlul activității și prezintă documentele și informațiile solicitate
- urmărește realizarea măsurilor impuse de autoritățile de control și realizează raportările și comunicările necesare
- realizează evaluarea aspectelor de mediu, urmarește și se asigură de îndeplinirea obligațiilor privind regimul deșeurilor (trasabilitatea deșeurilor) pe zona sa de responsabilitate, acolo unde sunt cerințe specifice
- veghează la respectarea legislației în domeniul protecției mediului, a proceselor și a standardelor de mediu specifice companiei
- elaborează proceduri și instrucțiuni pe domeniul protecție mediului
- organizеаză și verifică instruirea lucrătorilor pe domeniul protecției mediului
- intocmește rapoarte și depune documentele legale specifice protecției mediului, în relația cu autoritățile: Ag. de Protecția Mediului / Garda de mediu, pe zona sa de responsabilitate, acolo unde legislația specifică protecției mediului o impune

Se ofera: mediu de lucru profesionist, salariu atractiv, bonuri de masa, al 13lea salariu, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IMSAT SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IMSAT SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IMSAT SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?