Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Titularul postului va avea urmatoarele atributii si responsabilitati:
- gestioneaza eficient si profesional contractele prin care se deruleaza activitatea de export si consolideaza raporturile cu partenerii existenti;
- sustine activitatea de vanzare a produselor complaniei prin dezvoltarea portofoliului de clienti si extinderea pietelor de desfacere;
- realizeaza calitativ si cantitativ obiectivele de vanzari stabilite specific si urmareste realizarea tuturor indicatorilor de performanta;
- opereaza comenzile in sistemul intern, intocmeste si arhiveaza documentatia necesara activitatii de export, monitorizeaza stocurile ;
- promoveaza produsele si marcile companiei;
- participa la targurile regionale de profil.
Cerinte:
- studii superioare si cunoasterea temeinica a limbii engleze;
- experienta relevanta in activitatile vanzari si export;
- cunostinte solide de operare PC (MS Office), avantaj cunostinte de utilizare a aplicatiei SAP;
- cunostinte de comert si legislatie specifica.
Profil candidat:
- foarte bune abilitati de comunicare;
- responsabil si integru, capabil sa respecte procedurile de lucru;
- cu atitudine pozitiva si deschisa, optimist;
- orientat pe rezultate, tenace si cu initiativa;
- corect, loial;
- capabil de foarte buna organizare si planificare.
Beneficii:
- pachet salarial atractiv ( salariu fix + comision + bonus de performanta)
- tichete de masa
- pachet generos de servicii medicale gratuite
- telefon, laptop
- dezvoltarea unei cariere intr-o companie importanta si renumita