Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
- calcul salarial complet;
- ţine evidenţa tichetelor de masă acordate salariaților;
- ȋntocmeşte şi transmite fişierele cu alimentarea salariilor pe carduri;
- ȋntocmeşte şi distribuie noilor angajați: Contractul individual de muncă, Acte adiționale; Fişa de post şi alte documente necesare ȋntocmirii dosarulului de personal;
- gestionează dosarele de personal ale angajaţilor pentru a respecta toate cerințele legale;
- ȋntocmeşte şi centralizează documentele legate de activitatea de salarizare: note de lichidare, adeverințe de salarizare; adeverințe de vechime, etc.
- actualizează permanent soft-ul de personal al companiei cu toate datele necesare (noi angajați, plecați, modificări date personale, modificări salariale, etc.);
- calculează drepturile salariale conform pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei şi legislației în vigoare;
- organizează şi derulează operaţiuni de evidenţă a personalului;
- raportează informațiile prevăzute de lege ȋn REVISAL /REGES;
- ȋntocmeşte decizii interne legate de politica de personal / instruiri / audit
- ţine evidenţa concediilor de odihnă pentru fiecare departament şi verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale şi alte referate din cursul lunii;
- acordă consultanţă conducerii firmei şi salariaţilor în probleme de gestiune a personalului;
- alte activități organizatorice
- Studii economice sunt necesare
- cunostinte in activitatea de contabilitate sunt necesare
PRINCIPALELE CERINȚE ALE POSTULUI
- limba italiana este obligatorie
- studii superioare economice , sunt necesare
- cunoaşterea prevederilor legale în ceea ce priveşte regimul actelor de evidenţă a personalului;
- cunoştinţe generale de legislaţia muncii şi cazuri referitoare la întocmirea şi păstrarea documentelor de evidenţă a personalului şi la salarizare;
- cunoştinţe foarte bune de operare PC - pachetul MS Office;
- cunoasterea programului informatic DSOFT Salarii constituie un avantaj;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- discernământ şi capacitate de a rezolva problemele;
- capacitate de autoorganizare şi punctualitate;
- bun management al timpului şi obişnuința de a respecta termenele.
- persoană conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor, atentă la detalii şi orientata spre rezultate;
- persoana cu bune abilități de comunicare şi lucru ȋn echipă;
- cunostinte in activitatea de contabilitate sunt necesare