Resurse umane

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:

- calcul salarial complet;

- ţine evidenţa tichetelor de masă acordate salariaților;

- ȋntocmeşte şi transmite fişierele cu alimentarea salariilor pe carduri;
- ȋntocmeşte şi distribuie noilor angajați: Contractul individual de muncă, Acte adiționale; Fişa de post şi alte documente necesare ȋntocmirii dosarulului de personal;
- gestionează dosarele de personal ale angajaţilor pentru a respecta toate cerințele legale;
- ȋntocmeşte şi centralizează documentele legate de activitatea de salarizare: note de lichidare, adeverințe de salarizare; adeverințe de vechime, etc.
- actualizează permanent soft-ul de personal al companiei cu toate datele necesare (noi angajați, plecați, modificări date personale, modificări salariale, etc.);
- calculează drepturile salariale conform pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei şi legislației în vigoare;
- organizează şi derulează operaţiuni de evidenţă a personalului;

- raportează informațiile prevăzute de lege ȋn REVISAL /REGES;
- ȋntocmeşte decizii interne legate de politica de personal / instruiri / audit
- ţine evidenţa concediilor de odihnă pentru fiecare departament şi verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale şi alte referate din cursul lunii;
- acordă consultanţă conducerii firmei şi salariaţilor în probleme de gestiune a personalului;
- alte activități organizatorice
- Studii economice sunt necesare

- cunostinte in activitatea de contabilitate sunt necesare

PRINCIPALELE CERINȚE ALE POSTULUI


- limba italiana este obligatorie
- studii superioare economice , sunt necesare
- cunoaşterea prevederilor legale în ceea ce priveşte regimul actelor de evidenţă a personalului;
- cunoştinţe generale de legislaţia muncii şi cazuri referitoare la întocmirea şi păstrarea documentelor de evidenţă a personalului şi la salarizare;
- cunoştinţe foarte bune de operare PC - pachetul MS Office;
- cunoasterea programului informatic DSOFT Salarii constituie un avantaj;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- discernământ şi capacitate de a rezolva problemele;
- capacitate de autoorganizare şi punctualitate;

- bun management al timpului şi obişnuința de a respecta termenele.

- persoană conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor, atentă la detalii şi orientata spre rezultate;
- persoana cu bune abilități de comunicare şi lucru ȋn echipă;

- cunostinte in activitatea de contabilitate sunt necesare

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC BONTIMES SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC BONTIMES SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC BONTIMES SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?