Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati si atributii:
- Analizeaza setul de documente furnizat de potentialul client si ia decizia de aprobare/respingere a cererii de credit pentru persoane fizice, conform legislatiei in vigoare, normelor BNR, normelor si procedurilor bancii;
- Verifica daca au fost furnizate toate informatiile necesare acordarii imprumutului, pentru fiecare cerere de credit;
- Verifica documentele continute in dosarul de credit: existenta documentelor cerute de normele interne ale bancii, autenticitatea documentelor prezentate, etc;
- Verifica criteriile de eligibilitate, rezultatul scoringului si capacitatea de rambursare conform normelor interne ale bancii, pentu fiecare cerere de credit;
- Verifica istoricul de credite/referintele de credite ale clientului;
- Pregateste raportul zilnic de activitate referitor la cererile de credit analizate;
- Intocmeste rapoarte specifice activitatii pe care o desfasoara;
- Raporteaza posibilele cazuri de frauda catre echipa de frauda/ seful de departament/ director si trimite dosarele in analiza suplimentara conform instructiunilor primite de la Departamentul Risk Retail;
- Se asigura ca si-a insusit cunostintele si informatiile necesare desfasurarii activitatii prin studierea si cunoasterea prevederilor normelor BNR, normelor interne ale bancii, procedurilor, instructiunilor de lucru, aplicatiilor informatice;
Informeaza unitatile bancare teritoriale si partenerii intermediere credite, prin e-mail, cu privire la solicitarile de completari si statusul dosarelor (aprobat/respins).
Cerinte:
- Studii universitare terminate, preferabil profil economic;
- Cunostinte de nivel avansat in domeniul economic-financiar;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu inclusiv limbajul de specialitate;
- Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express, navigarea pe Intranet;
- Cunostinte avansate de gestionare a bazelor de date electronice