Retail Service Desk Representative (with Dutch)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru unul dintre clienții noștri, una dintre cele mai mari companii de anvelope din lume, căutăm un Agent Retail Service Desk (cu olandeză).


Agentul Retail Service Desk va acționa ca un singur punct de contact, oferind servicii de asistență de prim nivel dealerilor în franciză ai contractanților companiei din Olanda după activarea serviciului.


Responsabilitati:

  • Asigura satisfactia clientilor si ofera solutii; Primiți, înregistrați, clasificați, prioritizați, diagnosticați și rezolvați problemele/cererile clienților prin e-mail, chat, telefon sau alte canale de comunicare definite (asistență de prim nivel);
  • Urmați procedurile standard de operare Service Desk și înregistrați cu precizie toate biletele Service Desk folosind software-ul de urmărire definit;
  • Rezoluții documente/soluții de soluționare în baza de date a documentației;
  • Redirecționați problemele/solicitările pe care echipa de asistență pentru clienți nu le poate rezolva către grupurile de rezolvare corespunzătoare;
  • Urmărirea cu grupurile de rezolvare pentru a asigura rezoluția în cadrul acordurilor de nivel de serviciu;
  • Asigurați documentația corectă a tuturor solicitărilor, problemelor, soluțiilor, instrucțiunilor de lucru și bazei de date de documentație;
  • Efectuează apeluri de ieșire la cerere de către Central Retail Operations;
  • Apelați dealerii necesari și efectuați sarcinile conform instrucțiunilor;
  • Documentați, rezolvați și canalizați înapoi către solicitant;
  • Testați noi remedieri de erori, îmbunătățiri minore și versiuni complete, conform instrucțiunilor;
  • Documentați rezultatele testării și creați, dacă este necesar, sarcini de urmărire pentru dezvoltatori.


Cerințe:

  • Cunoștințe bune de olandeză și engleză (B2);
  • 0-3 ani experiență în servicii de asistență clienți;
  • Licențiat;
  • Excelente abilități de comunicare, atât verbală cât și scrisă; capacitatea de a explica clar informațiile tehnice
  • Abilitatea de a stabili priorități și de a efectua mai multe sarcini în mod eficient; atenție la detalii și abilități organizatorice
  • Spirit de echipă de colaborare și capacitatea de a lucra cu program flexibil de lucru, după cum este necesar, în ocazii speciale.


Beneficii:

  • Servicii medicale private gratuite;
  • Beneficii flexibile de la brandurile tale preferate disponibile pe portalul de beneficii flexibile;
  • 25 zile de concediu/an;
  • Bonusuri de recomandare pentru noi angajați recomandate de dvs.;
  • WFH și program flexibil de lucru;
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster;
  • Reducere la produse și servicii prin parteneriate convenite.


Doar candidații eligibili vor fi contactați în maximum 3 săptămâni. Toate informațiile vor fi tratate ca fiind strict confidențiale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la HRS Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la HRS Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are HRS Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?