Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

PROFIPET este cea mai mare companie de import si distributie a produselor destinate animalelor de companie si echitatiei din Romania si Bulgaria.

Ne adresăm magazinelor specializate (pet shop), cabinetelor veterinare, crescătorilor, cabinetelor cosmetice, magazinelor online, cluburilor de echitatie si oricăror alte puncte de comercializare a produselor ce se adresează animalelor de companie.

Din echipa noastră fac parte: specialisti in vânzări, medici veterinari, specialisti în acvaristică si îngrijirea si întretinerea iazurilor, crescători. Compania pune la dispozite produsele prin intermediul retelei proprii de transport ce deserveste cele sase depozite localizate atât pe teritoriul Românie si al Bulgariei.

De 20 de ani portofoliul nostru de produse acopera intregile nevoi ale tuturor posesorilor de animale de companie, cat si a partenerilor nostri.

Cautam coleg pentru postul de Revizor Gestiune

Responsabilitati

- urmareste si verifica corectitudinea intocmirii actelor contabile de la punctele de lucru vizitate
- verificarea respectarii dispozitiilor legale si a procedurilor de lucru privind gestionarea marfurilor si evidenta operativa a acestora
- efectuarea inventarierii partiale si totale a gestiunilor conform dispozitiilor legale si a procedurilor de inventariere adoptate de catre societate; valorificare inventare gestiuni controlate
- efectuarea inventarierii patrimoniului societatii conform dispozitiilor legale. Zona alocata noului coleg : Timis, Arad, Hunedoara, Caras Severin, Mehedinti, Bihor

Cerinte

- studii medii/superioare economice
- experienta ca revizor gestiuni reprezinta un avantaj
- cunostinte de legislatie contabila si de gestionare a bunurilor, cunoasterea programului Charisma reprezinta un avantaj
- abilitati de a lucra cu oamenii, rezistenta la stres
- excelente capacitati de comunicare verbale si in scris
- ceativitate, capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate si dinamism
- cunostinte avansate pachet MS OFFICE , bune cunostinte de Excel (functii, generare de rapoarte, tabele pivot)
- disponibilitate de a calatori in teritoriul arondat ( peste 85 % din timp)

Beneficii

Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
- instruire continua - Te vom sustine cu training la angajare si suport continuu in functie de nevoile tale profesionale.
- recompensarea rezultatelor - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de performanta si implicare.

- o cariera de succes intr-o echipa tanara, masina de serviciu, program flexibil, stabilitate

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. VABRO RETAIL S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. VABRO RETAIL S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. VABRO RETAIL S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?