Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania Smithfield România este prezentă pe piața din România, dezvoltând de-a lungul timpului un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD, realizate până în prezent. În cadrul grupului nostru funcționează în sistem integrat Divizia Ferme (divizia creștere porcine), Divizia Carne Proaspătă și Divizia Mezeluri (Elit și Maier Com).
Furnizăm zilnic produse din carne, proaspate și sănătoase, milioanelor de consumatori, având un impact pozitiv asupra comunităților în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Producem în sistem integrat carne de porc de cea mai bună calitate, stabilind totodată cele mai înalte standarde de calitate în industria de profil.
Smithfield România se implică continuu în programe de dezvoltare sustenabile, de impact, în comunitățile din zonele în care ne desfășurăm activitatea și investește în dezvoltarea profesională a celor peste 4000 de angajați din România.
Smithfield România înseamnă, în primul rând, o echipă profesionistă, implicată 100%.
Smithfield România cunoaște importanța unei culturi organizaționale care inspiră. Comunicăm transparent cu angajații și creăm contexte pentru a propune idei și soluții de îmbunătățire continuă, astfel încât să conlucrăm într-un mediu plăcut, sigur și inovativ.
Prin contribuția tuturor membrilor săi, echipa noastră excelează și susține proiecte de amploare. Suntem în prezent lider de piață în zootehnie și industria alimentară din România.
Ne dorim in echipa departamentului de Vanzari o persoana care sa asigure controlul riscurilor privind creditarea clientilor, care sa propuna setarea limitelor de credit, a conditiilor si metodelor de plata si care sa urmaresca incadrarea in aceste limite, conform politicii companiei.
Principalele responsabilitati:
- Supravegheaza si urmareste solutionarea in termen real a tuturor problemelor rezultand din erori de facturare, cerinte ale clientilor (cantitativ, calitativ) astfel incat acestea sa nu genereze intazieri la plata;
- Supravegheaza procesul de stornare si asigura emiterea notelor de creditare in cel mai scurt timp posibil (mai putin de 1 saptamana);
- Creaza clientii in sistem, in urma datelor primite de la agentii de vanzari; realizeaza o evaluare aclientului nou creat si este responsabil cu actele care trebuiesc intocmite cu clientul respectiv(contract);
- Elaboreaza situatiile saptamanale pe clienti privind intarzierile la plata si le transmite agentilor de vanzari, cu sublinierea situatiilor de indreptat si urmareste solutionarea acestora;
- Asigura informarea Managerilor de Vanzari si a Managerului Financiar privind problemele aparute in evidenta incasarilor de la clienti si a soldurilor scadente;
- Propune/organizeaza intalniri ori de cate ori este necesara rezolvarea unor probleme privind incasarile de la clienti. Propune blocarea clientilor care au depasit limitele acordate;
- Asigura evaluarea riscurilor privind creditarea clientilor (termen de plata, limita de creditare) si elaboreaza documentele necesare conform procedurii interne de Limita de Creditare.
- Evaluaza propunerile reprezentantilor de vanzari, obtine aprobarea Directorului de Vanzari si urmareste scadenta contractelor de vanzari cu clientii pe termen lung sau mediu.
- Supravegheaza aplicarea corecta a platilor de catre clienti la soldul scadent;
- Urmareste ca orice colaborare cu clientii se face numai pe baza contractelor semnate, prin grija agentului de vanzari responsabil;
- Instiinteaza Departamentul Juridic in cazurile in care trebuie trimise clientilor somatii sau instiintari de plata;
- Centralizeaza si inregistreaza in sistem toate modificarile aferente clientilor (denumiri, locatii, conturi bancare, limita de creditare, perioada de creditare);
- Pregateste situatii si rapoarte conform cerintelor;
Cerinte:
- Studii superioare economice
- Cunostinte de operare PC (pachet Microsoft Office)
- Bune abilitati de comunicare si relationare